گاز

بهره‌مندی همه روستاهای خوزستان از نعمت گاز تا پایان ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان گفت: امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۲ همه روستاهای خوزستان از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه خبری آب و انرژي؛ علی اکبر نکونام با اشاره به تلاش برای گازرسانی به مناطق روستایی در خوزستان اظهار کرد: در تلاش هستیم تا روستاهایی که گاز ندارند هرچه سریعتر به آن‌ها گازرسانی شود.

وی افزود: با توجه به پروژه‌های گازرسانی به مناطق روستایی که در حال انجام است امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۲ همه روستاهای خوزستان از نعمت گاز بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان گفت: البته در برخی از مناطق روستایی اندیکا به دلیل شرایط بسیار سخت منطقه و صعب العبور بودن روستاها، شرایط گازرسانی دشوارتر است اما در تلاش هستیم تا به این روستاها نیز هرچه سریعتر گازرسانی انجام شود.

نکونام عنوان کرد: گروه‌های گازرسانی و پیمانکاران شرکت گاز استان در تلاش هستند تا با اجرای پروژه‌های گازرسانی، به همه روستاهای خوزستان گازرسانی انجام شود و همه از این نعمت برخوردار شوند.

وی ادامه داد: در بحث اجرای این پروژه‌ها باید به این نکته توجه داشت که در عین حالی که گازرسانی به مناطق روستایی و شهری انجام می‌شود ممکن است به تعداد مشترکان افزوده شود و یا خیابان‌ها و شهرک‌های جدیدی احداث شود و این مساله باعث می‌شود تا مقوله گازرسانی همیشه ادامه‌دار باشد و متوقف نشود.

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان گفت: با توسعه شهرها و یا روستاها باید مجددا گازرسانی به این مناطق توسعه‌یافته انجام شود و از این رو نمی‌توان گفت که همه شهرها و روستاها گاز دارند اما در مجموع تلاش خواهیم کرد تا در پایان سال ۱۴۰۲ همه روستاهای استان را از نعمت گاز بهره‌مند کنیم.

لینک کوتاه: https://didebanenergy.ir/?p=1372

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا