دسته‌بندی نشدهکسب و کار

پایگاه خبری «دیده‌بان سلامتی» در هفته سلامت راه‌‌‌اندازی شد

پایگاه خبری تحلیلی «دیده ‌بان سلامتی» که در ماه‌ های اخیر به جامعه رسانه ای کشور پیوسته بود در هفته سلامت راه اندازی شد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه؛ پایگاه خبری تحلیلی «دیده ‌بان سلامتی» که در ماه‌ های اخیر به جامعه رسانه ای کشور پیوسته بود در هفته سلامت راه اندازی شد.

این پایگاه خبری که مجوز فعالیت خود را از سوی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اخذ کرده است، در زمینه های مشاوره، پیشگیری و درمان و همچنین در حوزه پزشکی و پیراپزشکی فعالیت خواهد داشت.

سیده زینب سیدحاتمی صاحب امتیاز و مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی «دیده بان سلامتی» هدف خود را از راه اندازی این رسانه، اطلاع رسانی بیشتر در حوزه پزشکی عنوان کرد و گفت: این رسانه می تواند پلی بین مردم، مسئولین حوزه درمان و پزشکان و حتی بین تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی باشد.

گفتنی است علاقمندان می توانند اخبار، گزارش ها، مصاحبه ها و مقالات تخصصی را در این پایگاه‌خبری به  نشانی http://didehbansalamati.ir  مطالعه نمایند.

لازم به توضیح است پایگاه‌‌خبری تحلیلی «دیده ‌بان سلامتی» با صاحب امتیازی و مدیرمسئولی سیده زینب سیدحاتمی به صورت الکترونیک – برخط در هفته سلامت راه اندازی شد.

خبرنگار: فرهاد قنبری

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا