بهینه ساز مصرفکسب و کارگاز

از ابتدای سال تا پایان دی 1401؛ بیش از 3 هزار خانوار روستایی به جمع مصرف‌کنندگان گاز پیوسته‌اند

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز با بیان اینکه بیش از 3 هزار خانوار روستایی به جمع مصرف کنندگان گاز پیوسته اند، اظهار کرد: 48 روستا در استان البرز در سال 1401 گاز دار شده و عملیات گازرسانی به 58 روستا در دست اجراست.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ سیدرضا غفاریان مدیر عامل این شرکت اظهار کرد: 48 روستا در استان البرز در سال 1401 گاز دار شده و عملیات گازرسانی به 58 روستا در دست اجراست.

وی ادامه داد: 293 روستا در هدف گازرسانی شرکت گاز استان البرز قرار داشته که 234 روستا تا کنون گازدار شده و 48 روستا در سال جدید صاحب این نعمت الهی شده و عملیات گازرسانی در 58 روستا در دست اجراست.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز ادامه داد: 2 میلیون و 700 هزار و 851 نفز از جمعیت این استان از نعمت گاز برخوردار هستند که 9 هزار و 708 نفر از جمعیت روستایی در سال 1401 از این نعمت بهره مند گشته اند.

غفاریان خاطرنشان کرد: 792 هزار و 535 خانوار شهری و 64 هزار و 132 خانوار روستایی در این استان از نعمت گاز برخوردار شده که 3 هزار و 683 خانوار روستایی در سال 1401 به جمع مصرف کنندگان گاز پیوسته اند.

وی ادامه داد: در هفته های گذشته با موج بی سابقه سرما مواجه شدیم که همدلی مردم ما را از بحران احتمالی عبور داد و در روزهای آتی نیز بر اساس پیش بینی هواشناسی با سامانه سرد روبرو خواهیم بود که از هم استانی ها تقاضا دارم تا مدیریت مصرف را در دستور کار خود قرار دهند.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز تاکید کرد: اولویت مصرف در این شرکت مشترکان خانگی است و اگر محدودیتی در دستور کار قرار می گیرد برای جلوگیری از قطعی گاز صاحبان صنایع است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا