برق

در ۲۰۰ روستای استان اردبیل طرح بهارستان اجرا شده است

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: عملیات اصلاح و نوسازی شبکه برق رسانی در روستاهای استان با قدرت در حال اجرا می باشد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان‌اردبیل؛ حسین قدیمی در مصاحبه با خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اردبیل اظهار داشت: طرح سراسری بهارستان همزمان در سایر نقاط کشور نیز در حال اجرایی شدن می باشد و در شرکت توزیع نیروی برق استان‌اردبیل نیز با جدیت در دستور کار این شرکت قرار گرفته است.
مهندس قدیمی ادامه داد: از جمله اقداماتی که در این طرح انجام می شود تعویض تیرهای چوبی فرسوده با تیرهای بتونی و همچنین تعویض روشنایی های معابر کم نور و پرمصرف قبلی با لامپ های ال ای دی که دارای نور زیاد، مصرف کم و طول عمر بیشتر می باشند.
وی افزود: در کنار اصلاح و نوسازی شبکه روستایی طرح تعویض سیم مسی به کابل خودنگهدار نیز در حال اجرایی شدن است که با این کار علاوه بر رفع ضعف برق روستاییان محترم، سرقت سیم های مسی نیز کاهش پیدا می کند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان‌اردبیل تاکید کرد: افزایش ظرفیت ترانسفورماتورها و یا افزایش تعداد آن در روستاهای بزرگ و پرجمعتی هم که دارای ضعف برق می باشند، اجرا شده است تا برای روستاییان عزیز برق مطمئن و پایداری را ارائه بدهیم.
مهندس قدیمی با بیان اینکه ۹۹.۹ درصد از روستاهای استان برق دار می باشند، خاطر نشان کرد: طرح بهارستان تا کنون در ۲۰۰ روستای استان اردبیل با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان انجام شده است که پیش بینی می شود تا پایان سال جاری در ۱۶۵ روستای دیگر نیز این طرح اجرایی شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا