گاز

امنیت و آرامش ایران اسلامی مدیون خون شهدا، رشادت‌ جانبازان و ایثارگران است

امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی، مدیون خون شهدا، رشادت‌ جانبازان و ایثارگران این مرز و بوم است.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از شرکت ملی گاز ایران؛ سید احمد طباطبایی، معاون سازمان و مدير دفتر مركزي حراست شركت ملي گاز ايران در بازدید از آسایشگاه ثارالله (ع) تهران و ملاقات با جانبازان ۸ سال دفاع مقدس، با بیان مطلب فوق، اعلام کرد: حماسه‌ آفرینی رزمندگان در طول دفاع مقدس در حافظه تاریخی این کشور ثبت و ضبط شده و مردم همواره قدردان این عزیزان بوده و هستند.

وی با استفاده از آیات قرآن و احادیث، به جایگاه جانبازان و ایثارگران و مقام شامخ آن‌ ها نزد پروردگار اشاره و کلام مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص تعبیر شهیدان زنده برای جانبازان را، تبیین کرد.

طباطبایی با تأکید بر این‌ که هنوز هم جنگ تمام نشده و فقط میدان و سنگر آن تغییر کرده، گفت: قبلاً با حضور در جبهه و میدان دفاع مقدس، با دشمن مقابله کردیم و امروز شاهد هجوم دشمنان در زمینه‌های فرهنگی، اقتصادی، امنیتی، اطلاعاتی و اعتقادی و نوعی جنگ ترکیبی، هستیم.

مدیر دفتر مرکزی حراست شرکت ملی گاز ایران در ادامه، اظهار داشت: با تمام توان از همه ظرفیت‌ های موجود در راستای حفظ و حراست از آرمان‌ های شهدا، جانبازان و ایثارگران بهره خواهیم گرفت و باز هم با اتکا به قدرت لایزال الهی و استفاده از ظرفیت جوانان نخبه و متخصص، در جبهه‌ های مختلف و به‌ ویژه جبهه اقتصادی، پیروز میدان خواهیم بود.

وی در پایان، با تبیین نقش قرارگاه جهادی عملیاتی شهید روح الله عجمیان حراست شرکت ملی گاز ایران، توضیح داد: این بازدیدها علاوه بر انجام وظیفه و ادای احترام به جایگاه جانبازان و ایثارگران و خانواده ‎های شهدا، مایه دلگرمی، تقویت روحیه جهادی، تکلیف‌ گرایی و غیرت دینی در سطح کارکنان حراست و مردم است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا