برقبهینه ساز مصرف

لزوم جلب همكاری خانواده‌هادر مصرف بهینه برق

کارگاه آموزشی اصلاح الگوی مصرف خانواده‌ها و معرفی پویش با انرژی برگزار شد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز؛ کارگاه آموزشی اصلاح الگوی مصرف برق  و معرفی پویش با انرژی که جهت اجرا در محلات استان برنامه ریزی شده است در مسجد قائم (عج) واقع در خیابان قائم کرج با حضور کارشناسان توزیع برق غرب کرج و دفتر روابط عمومی برگزار شد، ضمن تبیین لزوم رعایت الگوهای بهینه‌مصرف برق در خانواده، آموزش های لازم در جهت کاهش‌مصرف برق خانوار نیز بیان گردید.
هم چنین در این کارگاه پویش با انرژی معرفی گردید که خانواده ها می توانند راهکارهای بیشتر مدیریت‌مصرف را در آن مشاهده کنند و در صورت مشارکت در این پویش و ١۵ درصد صرفه جویی به قید قرعه از جوایز ارزنده‌ای شامل خودرو و کمک هزینه خرید کالا بهره مند شوند.

گفتنی است با انرژی برنامه‌ای برای فرهنگ‌سازی و آموزش بهینه‌سازی مصرف برق با مشارکت مردم در سراسر کشور است. این برنامه با به‌کارگیری روش‌های مختلف و به کمک رسانه‌ها، سعی دارد بهینه‌سازی مصرف برق را به عنوان یک رفتار دائمی در جامعه نهادینه کند. هدف اولیه این برنامه کاهش ۱۵ درصد مصرف برق طی ۲۱ هفته است؛ امید است پس از طی شدن این مدت، مصرف بهینه برق جزئی از رفتار روزمره مردم ایران شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا