برق

یادواره شهدای منتسب به کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با محوریت شعار ما متحدیم

در هفته دفاع مقدس مراسم بزرگداشت یادواره شهدای منتسب به کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در محل سالن آمفی تئاتر نمایشگاه فرهنگی رزمی واقع در شورابیل برگزار شد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ این مراسم با حضور جمعی از مسئولان استانی، مدیرعامل، معاونان و مدیران و کارکنان شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل و خانواده های معزز شهدا و ایثارگر همکار به مناسبت هفته دفاع مقدس و با محوریت شعار ما متحدیم برگزار شد.
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان اردبیل بر لزوم برگزاری اینگونه مراسم ها برای تبیین دفاع مقدس در بین مردم تاکید کرده و گفت: جنگی که استکبار جهانی به دست نشاندگی رژیم بعث عراق به ایران اسلامی تحمیل کرد، با هدف از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی طراحی شده بود ولی چون این انقلاب الهی و برخواسته از خون شهیدان بود توانست در مقابل تمام تهاجمات و قدرت های جهانی تا به امروز مقاومت کند.
حسین قدیمی به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص لزوم تبیین دستاوردهای دفاع مقدس اشاره کرده و گفت: از دستاورد های این دفاع مقدس شناخت مردم از توانایی ها و قدرت خویش برای مقابله با تهدیدات دشمن بود که با وجود تمام تهدیدات هر روز دشمن، هرگز نتوانسته هیچ غلطی را انجام دهد.
قدیمی ادامه داد: از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس گسترش انقلاب اسلامی و تفکر انقلاب اسلامی است که امام خمینی (ره) با از بین بردن طاغوت این تفکر را در ایران به وجود آورده بود و اینک این تفکر در به برکت خون شهیدان در تمام دنیا پیچیده شده و در حال گسترش است.
وی افزود: شهدا و ایثارگران در روزهای سخت از کشور، انقلاب و دین و آیین خود دفاع کردند و تداوم انقلاب اسلامی مرهون گذشت و ایثار این عزیزان بوده است و انشاالله به فرمایش حضرت امام ( ره ) این پرچم با عنایت خداوند و مقاومت مردم، به دست مقام معظم رهبری به امام زمان (عج) تحویل داده خواهد شد.
یادواره با مداحی و سخنران معاون هماهنگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه یافت که سرهنگ عطایی در خصوص دفاع مقدس و شهیدان سخنرانی کرد.
در پایان این مراسم از رزمندگان و ایثارگران شرکت نیز با اهدای لوح و هدیه ای تقدیر به عمل آمد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا