کسب و کار

جلسه بررسی فرایند تدوین و تصویب برنامه راهبردی پژوهشگاه مواد و انرژی

دکتر روح اله سهرابی مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در برنامه‌ریزی و مدیریت راهبردی و خانم دکتر صباغ زاده با حضور در پژوهشگاه مواد و انرژی در جریان فرایند تدوین و تصویب برنامه راهبردی این پژوهشگاه قرار گرفت.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه مواد و انرژی؛ در این جلسه که با حضور دکتر حمید امیدوار رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی، معاونین، مشاور رئیس، مدیر حوزه ریاست و همچنین مدیریت ارزیابی نظارت و تضمین کیفیت پژوهشگاه برگزار شد، نقاط قوت و ضعف در آیتم‌ های برنامه‌راهبردی و چالش های پیش رو مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر سهرابی علت‌ حضور در پژوهشگاه را آشنایی با عملکرد، سرمایه‌ ها، محصولات و ماموریت‌ های کلیدی در فرایند بحث‌ های مدیریت راهبردی دانست و اظهار داشت: ما اینجا هستیم تا در جریان برنامه‌راهبردی پژوهشگاه قرار بگیریم؛ وارد محتوا بشویم و مسیر حداقل ۵ سال آینده پیش رو را ببینیم، چالش‌ ها و مسائل پیش روی پژوهشگاه را بدانیم تا بتوانیم به آن کمک کنیم.

وی با اشاره به این موضوع که برنامه راهبردی موسسات نباید تنها بر روی کاغذ آورده شود، بر پیدا کردن نقاط قوت و ضعف آیتم‌ های برنامه راهبردی، تقویت نقاط قوت و حل نقاط ضعف و همچنین تمهید ساز و کاری برای عملی شدن برنامه راهبردی و نیز تطابق آن با شیوه نامه وزارت علوم در راستای برنامه راهبردی موسسات تاکید نمود.

مشاور وزیر علوم گفت: شورای راهبردی موسسات توسط وزیر علوم مصوب شده و ارزیابی برنامه‌‌های قبلی و روند و میزان پیشرفت برنامه در این شورا بررسی می‌ شود.
دکتر معصومه جواهری مدیر ارزیابی، نظارت و تضمین کیفیت پژوهشگاه نیز گفت: کلیات برنامه راهبردی پژوهشگاه مواد و انرژی و عناوین آن در شهریور ماه سال گذشته تصویب شد و در حال حاضر در در حال نهایی کردن نقشه راه این برنامه هستیم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا