گاز

تشریح موقعیت سوق‌الجیشی اداره گاز گرمدره

رئیس اداره گاز گرمدره موقعیت سوق‌الجیشی، توانمندی ها و ظرفیت های این اداره را برای مدیر عامل و هیات مدیره تشریح کرد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ علی رضا لک رئیس اداره گاز گرمدره در حاشیه بازدید مدیر عامل و هیات مدیره شرکت گاز استان البرز از اداره گاز گرمدره بیان کرد: اهمیت اداره گاز گرمدره به دلیل موقعیت سوق الجیشی و همسایگی با پایتخت است.

وی تامین گاز پایدار در شبکه توزیع گرمدره با بهره برداری از ایستگاه ۲۰ هزار گلستان و افزایش ظرفیت کل شبکه توزیع  به ۶۰ هزار متر مکعب در ساعت به مشترکین خانگی تجاری و صنعتی در این شهر را از اقدامات انجام شده این اداره گاز عنوان کرد.

رئیس اداره گاز گرمدره ادامه داد: برنامه ریزی و اخذ مجوز از مجموعه مدیریت محترم مهندسی برای انجام عملیات رینگ شبکه ۱۲۵ میلیمتر به ۱۲ اینچ  واقع در خیابان شهدا در راستای برقراری و استمرار گازرسانی به ۵هزار  مشترکین خانگی و تجاری گرمدره بالا و ۱۹ صنعت مهم و حیاتی جاده مخصوص را از دیگر اقدامات انجام شده این اداره دانست.

لک گفت: وصول مطالبات بیش از نیم میلیارد تومان گاز بها از مشترکین خانگی تجاری و صنعتی گرمدره توسط واحد بهره برداری و واحد مشترکین این ناحیه از دیگر اقدامات قابل ذکر است.

وی افزود: انجام عملیات قلع و قمع ۱۱ مورد علمک و توسعه غیر مجاز انشعاب توسط واحد بهره‌برداری و واحد انشعابات با همراهی و همکاری واحد حراست  ، واحد حقوقی و مقام محترم انتظامی گرمدره از دیگر اقدامات این اداره بوده است.

رئیس اداره گاز گرمدره در مورد شناسایی و ایمن سازی علمک های معلق در سطح شهر گفت: این امر با تعامل و مشارکت با عوامل محترم دادستانی البرز و سازمان جهاد کشاورزی البرز و مقام محترم انتظامی گرمدره در عملیات های قلع و قمع محقق شد.

حضور و مشارکت در فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه و برپایی میز خدمت به مردم شریف گرمدره، تمدید قرارداد ساختمان استیجاری و تسویه دیون و احیای حقوق قبلی شرکت، پیگیری و تشکیل جلسات متعدد با شهردار  گرمدره برای اختصاص زمین اداری، پیگیری واگذاری اشتراک شرکت های کارخانه آسفالت و ماد آسفالت به گاز استان تهران از دیگر فعالیت ذکر شده در اداره گاز گرمدره است.

لک درباره درخواست های اداره گاز گرمدره گفت: بهسازی ابنیه و نصب نرده فلزی ایستگاه های تقلیل فشار گلستان و امیر کبیر، دستور تسریع در امر واگذاری زمین اداره و اخذ مجوز ساخت و ساز اداره، تهیه و تامین دو دستگاه تلویزیون برای اتاق ریاست و حراست، تهیه و تامین جک درب حیاط در راستای حفظ امنیت بیشتر از جمله درخواست های این اداره است.

وی ادامه داد: درخواست تامین نیرو در واحد بهره برداری مشترکین و انشعابات، دونفره شدن شیفت امداد با عنایت به پیچیدگی های امدادرسانی در محور های مواسلاتی و اصلی بین استانی و تسریع و تسهیل در امر خدمت رسانی  به مشترکین، درخواست صدور مجوز به جهت احداث آشیانه امداد در گرمدره پایین ، درخواست نصب تکرار کننده رادیویی در اداره محترم فردیس در راستای تقویت ارتباط رادیویی بیسیم ثابت و سیار با ستاد و منطقه یک و پاداش در قالب اضافه کار در صورت صلاح دید از جمله درخواست های اداره گاز گرمدره است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا