برق

آخرین فرصت دریافت پاداش صرفه‌جویی برق

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: با توجه به اینکه طرح پاداش صرفه‌جویی برق به مشترکان تا پایان شهریور ادامه دارد از همه مشترکان بخش خانگی درخواست می‌کنیم با کاهش مصرف خود نسبت به مدت مشابه پارسال در طرح پاداش مدیریت مصرف برق مشارکت کنند.

به‌گزارش دیده بان انرژی و به نقل از ایسنا؛ آرش کردی با اشاره به همکاری مشترکان در طرح پاداش صرفه‌جویی، اظهار کرد: تا این لحظه از ۳۵ میلیون قبض صادر شده حدود ۱۳ میلیون قبض مشمول پاداش صرفه‌جویی شده‌اند و بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان پاداش صرفه‌جویی برق به مشترکان پرداخت شده است.

وی در خصوص میزان مصرف برق، گفت: از دیروز با بازگشت گرما، شاهد افزایش مصرف برق بوده‌ایم، دیروز اوج مصرف برق با ثبت عدد ۷۱ هزار و ۴۰۰ مگاوات، نسبت به روز مشابه پارسال ۶ هزار و ۹۰۰ مگاوات بیشتر بود.

به گفته مدیرعامل توانیر، پیش‌بینی می‌شود امروز اوج مصرف برق بیشتر از دیروز شود و به عدد ۷۱ هزار و ۷۰۰ مگاوات برسد، این روند افزایشی مصرف برق فردا نیز ادامه خواهد داشت، بنابراین از مردم درخواست می‌کنیم که با همکاری خود به کند کردن روند افزایشی مصرف کمک کنند و بتوانیم در ماه باقی‌مانده از تابستان شرایط را به گونه‌ای رقم بزنیم که برق همه مشترکان تامین شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا