برق

آیین افتتاح پروژه برق‌رسانی به روستای چراپا

عصر ۲۸ تیرماه با حضور نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان، فرماندار اردبیل و جمع کثیری از مسئولان محلی، پروژه برق رسانی به روستای چراپا افتتاح شد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در آیین افتتاح این پروژه، با تقدیر از تلاش های صورت گرفته جهت برق رسانی به روستاهای واقع در مناطق کوهستانی استان گفت: این پروژه با اعتباری بیش از ۶ میلیارد تومانی در سال گذشته شروع شده بود که با همت همکاران پرتلاشمان در شرکت توزیع نیروی برق استان، تکمیل شده و اهالی پرتلاش این روستا، امروز، شاهد به بار نشستن این تلاش‌ها هستند.
حسین قدیمی با اشاره به نصب ۱۳ کنتور برای مشترکین این روستا افزود: ظرفیت شبکه انتقال یافته به روستا برای بیش از ۵۰ مشترک خانگی جوابگوست و امیدواریم برق رسانی به چراپا، برای اهالی آن که در بخش دامداری و کشاورزی فعالیت دارند، تاثیرات مثبتی برجای گذارد.
لازم به ذکر است، این روستا در آخرین نقطه شهرستان اردبیل به سمت ییلاقات ساوالان قرار داشته و با روستای شندرشامی از بخش ثمرین، ۷ کیلومتر فاصله دارد.
مسیر منتهی به این روستا، کوهستانی و پرپیچ و خم بوده و نصب تیر برق ها در پستی و بلندی حداقل ۱۰ کیلومتر از مسیر برق رسانی به روستای چراپا، بیانگر عزم جدی دولت سیزدهم برای خدمات رسانی به ساکنان روستاهای صعب العبور می باشد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا