برقکسب و کار

اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات سراسری دارت در اردبیل

یازدهمین دوره مسابقات سراسری دارت برادران وزارت نیرو گرامیداشت شهدای خدمت که از ۲۴ تا ۲۷ خرداد به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در سرعین برگزار شد، با معرفی نفرات برتر، به کار خود پایان داد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ دبیر شورای مرکزی ورزش وزارت نیرو در آئین اختتامیه این مسابقات با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی اینکه امر به ورزش، امر به معروف است گفت: تا پایان سالجاری، تمامی رویدادهای ورزشی که در وزارت نیرو، برنامه ریزی شده با نام گرامیداشت شهدای خدمت برگزار خواهد شد.
مالک حسین زاده با اعلام رضایت از برگزاری شایسته مسابقات دارت برادران وزارت نیرو در اردبیل افزود: استان اردبیل ثابت کرده میزبانی شایسته برای رویدادهای ورزشی وزارت نیرو می باشد.
وی با اعلام اینکه ورزش یک فرهنگ است که باید در جامعه نهادینه شود گفت: برای تحقق این مهم و نهادینه کردن فرهنگ ورزش در کشور، نیازمند کارهای جهادی هستیم.
دبیر شورای مرکزی وزارت نیرو اظهار کرد: علیرغم کمبود اعتبارت مالی، خوشبختانه مسابقات متعددی در رشته های مختلف ورزشی طی سالجاری در وزارت نیرو برگزار خواهد شد.
حسین زاده در پایان با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری اولین جشنواره ورزشی با کشورهای هم مرز گفت: اولین جشنواره ورزشی وزارت نیرو با کشورهای هم مرز در حال تدوین است و یقین داریم برگزاری این مسابقات در آینده نزدیک، رفاقت ها و دوستی ها بین دولت ها و کشورهای همسایه را افزایش خواهد داد.
میزبانی شایسته و مطلوب اردبیل قابل تقدیر است
دبیر انجمن دارت وزارت نیرو در حاشیه آیین اختتامیه یازدهمین دوره مسابقات سراسری دارت برادران وزارت نیرو، با تقدیر از میزبانی مطلوب اردبیل اظهار داشت: این دوره از مسابقات با حضور ۷۴ نفر از ورزشکاران شاغل در وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه از ۱۵ استان کشور در قالب ۲۳ تیم در شهر توریستی سرعین برگزار شد.
فرزانه صادق‌زاده افزود: داوری و روند رقابت های یازدهمین دوره مسابقات دارت در سطح حرفه ای برگزار شد و این فرآیند نشان می دهد جایگاه ورزش در وزارت نیرو از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
وی ادامه داد: در بخش انفرادی جواد بیات از آبفای مشهد، رحیم هاشمی شیرازی از صنعت آب و برق فارس حائز رتبه های اول و دوم شدند. همچنین شاهین پاست از صنعت آب و برق اردبیل و محمدتقی معطی از برق منطقه ای مرکزی مشترکا به مقام سوم رسیدند.
دبیر انجمن دارت وزارت نیرو گفت: در بخش تیمی نیز، صنعت آب و برق فارس اول شد و تیم آبفای مشهد و صنعت آب و برق اردبیل به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
صادق زاده با اعلام انتخاب تیم برق منطقه ای هرمزگان به عنوان تیم اخلاق یادآور شد: در بخش دوبل اتفاقی نیز، حسن آقاجانی از آبفای گیلان و نادر یعقوب علی پور از برق منطقه ای مازندران اول، حسین وزیری از آبفای مشهد و فرزاد فاضلی از آب و برق خوزستان دوم، رضا پیامنی و علیرضا زارعین از صنعت آب و برق خوزستان و یزد سوم و فربد حسن زاده و محمد غفوری از برق منطقه ای تهران و زنجان مشترکا سوم شدند.
اهمیت سلامتی روح و روان نیروی انسانی برای مدیران وزارت نیرو
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان نیز در آئین اختتامیه این مسابقات، با اشاره به توجه ویژه وزارت نیرو به ورزش همکاران گفت: منابع انسانی، سرمایه های ارزشمند وزارت نیرو محسوب می شود از اینرو، حفظ سلامتی روح و روان همکاران صنعت آب و برق برای مدیران وزارت نیرو از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
حسین قدیمی با تقدیر از تمامی ورزشکارانی که در طول مسابقات، اخلاق و منش را سرلوحه رقابت ها قرار دادند افزود: ما تمام تلاش خود را به کار بستیم که میزبانی شایسته برای همکاران باشیم.
وی در ادامه با تاکید بر نقش ورزش در سلامتی جسم و روان همکاران یادآور شد: سلامت منابع انسانی از نظر جسمی و روانی در ارتقا خدمات دهی مطلوب به شهروندان تاثیر بسزایی دارد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا