برقبهینه ساز مصرف

با انرژی باشی برنده‌ای

قراره مصرف برق بخش خونگی، ۱۵ درصد کم بشه تا هیچ کجای کشور خاموش نشه. 

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز؛ «باانرژی» به‌پاس همراهی مشترکان برق با پویش، جایزه‌های ارزشمندی هم در نظر گرفته؛ مثل ۳۰۰ خودروی اتومات و میلیاردها تومان کمک هزینه خرید لوازم خونگی و بسته اینترنت.

گفتنی است با حداقل ۱۵ درصد صرفه جویی در مصرف برق و استمرار آن در طول تابستان، در قرعه کشی جوایز پویش با انرژی مشارکت داده می‌شوید.
اپلیکیشن با انرژی، به تحقق صرفه جویی بیشتر و افزایش شانس شما کمک می‌کند.
با نصب اپلیکیشن «با انرژی» هوشمندانه مصرف برق را کاهش دهیم.

قرعه کشی‌های ماهانه پویش باانرژی و اهدای جوایز آن

در قرعه‌کشی‌های ماهانه پویش با‌انرژی که طی ۴ دوره برگزار می‌شود، جوایز زیر اعطا خواهد شد:

هدف این پویش کاهش مصرف برق است و مشترکینی که به میزان هدف تعیین شده مصرف برق خود را کاهش دهند، در قرعه کشی شرکت داده می‌شوند. قرعه‌کشی بین شناسه قبض‌ها (کنتورها) انجام خواهد شد و معادل امتیازی که آن شناسه قبض از صرفه‌جویی کسب کرده، شانس قرعه‌کشی دریافت خواهد کرد.

هر کنتور یک بهره‌بردار دارد و جایزه به بهره‌بردار آن اهدا خواهد شد. بهره‌بردار شخص يا اشخاصي هستند که در بازه مورد نظر، در واحد مسکونی مربوط به کنتور برنده سکونت داشته باشند.

به برندگان جایزه خودرو و یا یک میلیارد ریال کمک هزینه خرید کالا، از طریق پیامک با مسک BAENERGY و یا از طریق تماس تلفنی شرکت‌های توزیع نیروی برق اطلاع‌رسانی خواهد شد. لازم است بهره‌بردار مدارک هویتی خود و مدارک سکونت در واحد مسکونی که شناسه قبض برنده متعلق به آن است، ارائه کند. مدارک سکونت شامل مدارک قانونی مالکیت یا اجاره ملک به همراه استشهاد محلی است.

برندگان جایزه یکصد میلیون ریالی یا ده میلیون ریالی کمک هزینه خرید کالا،  هدیه خود را در کیف پول باانرژی دریافت می‌کنند و لازم است تا کد ملی خود را در قسمت مذکور وارد کنند تا کیف پولشان شارژ گردد. لازم به ذکر است، اعتبار کیف پول تا تاریخ ۳۰ آذر ۱۴۰۳ قابل استفاده می باشد.  همچنین بسته اینترنت به صورت خودکار برای برندگان بسته اینترنت فعال می‌شود و در نهایت به تمامی برندگان از طریق پیامک با مسک BAENERGY، ارائه هدیه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

از آنجایی که مدارک به صورت حضوری در شرکت توزیع نیروی برق بررسی خواهد شد، لطفا از ارسال مدارک مذکور و اعلام شماره حساب و رمز آن به افراد غیر خودداری نمایید.

در قرعه‌کشی‌های پویش “باانرژی”، هر فرد تنها امکان برنده شدن یک جایزه را خواهد داشت. حتی اگر با چند شناسه قبض متفاوت در پویش شرکت کرده باشد.

۳۰۰

دستگاه خودرو داخلی

۱,۵۰۰

جایزه یک میلیارد ریالی کمک هزینه خرید کالا

۱۵,۰۰۰

جایزه یکصد میلیون ریالی کمک هزینه خرید کالا

۱۵۰,۰۰۰

جایزه ده میلیون ریالی کمک هزینه خرید کالا

میلیون ها

بسته‌ هدیه اینترنت

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا