گاز

سرپرست شرکت گاز استان البرز: برنامه‌های فرهنگی با محور ائمه جماعت برگزار می‌شود

سرپرست شرکت گاز استان البرز از برگزاری برنامه های فرهنگی با محوریت ائمه جماعت شاغل در این شرکت خبر داد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ کامران ایمانی فولادی سرپرست این شرکت در مراسم هم اندیشی با روحانیون امام جماعت در شرکت گاز استان البرز از توجه و جدیت این شرکت برای پرداختن به مسائل فرهنگی خبر داد.

وی افزود: در رویکرد جدیدی که طراحی شده بنا داریم تا همه کارهای فرهنگی در شرکت گاز استان البرز را با محوریت روحانیت معزز و امامان جماعت در ادارات گاز برگزار کنیم.

سرپرست شرکت گاز استان البرز خاطر نشان کرد: انتظار می رود تا در اعیاد و مراسم های مذهبی ائمه جماعات شرکت گاز استان البرز حضور پر رنگ تری داشته باشند و جاذبه ایجاد شده باعث شود تا کارکنان این شرکت با رغبت در نماز جماعت و سایر مراسم های مذهبی حضور پیدا کنند.

ایمانی فولادی ادامه داد: از روحانیت معزز شرکت گاز استان البرز انتظار می رود نماز خانه محل خدمت خود را مانند مسجدی که در آن اقامه نماز می کنید ببینید و نماز خانه را به محل فرهنگی آن اداره تبدیل کنند.

وی بیان کرد: نماز خانه در هر اداره باید محور اقدامات، فعالیت ها و تحولات فرهنگی در آن اداره باشد و با اتخاذ مکانیسم های تشویقی کارکنان در برنامه های فرهنگی مشارکت داشته باشند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا