برق

برگزاری رزمایش سراسری ارزیابی بکارگیری مولدهای برق اضطراری استان اردبیل

رزمایش سراسری ارزیابی بکارگیری مولدهای برق اضطراری مراکز مرتبط با چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با نام مبارک «یا علی ابن ابی طالب» برگزار شد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ رزمایش سراسری ارزیابی به کارگیری مولدهای برق اضطراری مراکز مرتبط با چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور مدیر کل مدیریت پدافند غیرعامل استانداری اردبیل، مدیرکل مدیریت بحران استان، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان‌ و مدیر عامل، معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در محل سالن جلسات شهید سلیمانی این شرکت و با رمز «یا علی ابن ابی طالب» آغاز شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اعلام این خبر افزود: به کارگیری همه ظرفیت ها برای عبور از پیک بار تابستان ضروری است و با توجه به رشد مصرف سالانه که امسال در کشور حدود ۸.۶ درصد می باشد، رشد مصرف استان اردبیل حدود ۶ درصد است.
مهندس حسین قدیمی ادامه داد: در این برنامه تعداد ۱۵ مولد اضطراری برق مراکز مرتبط با انتخابات تست و آماده به کاری آنها مورد ارزیابی قرار گرفت.
وی تاکید کرد: این ارزیابی ها به صورت پیوسته هر ساله صورت می گیرد و امسال با توجه به اهمیت بالای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و آغاز پیک تابستان ۱۴۰۳ کسب اطمینان از آمادگی این مولد‌ها جهت بکارگیری آن در مواقع حساس از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا