برق

برگزاری مراسم تجلیل از رابطین روابط‌عمومی‌ شرکت توزیع برق استان اردبیل

با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان و تنی چند از معاونین ، مراسم تجلیل از رابطین روابط عمومی واحدهای تابعه شرکت توزیع برق استان، در محل سالن کنفرانس هتل قهوه سویی سرعین برگزار شد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان در این مراسم با تقدیر از زحمات تمامی همکاران مرتبط جهت گذر از پیک تابستان ۱۴۰۳،  همچنین رابطین روابط عمومی در شهرستانها گفت: تمام تلاش های صورت گرفته در شرکت توزیع استان، با فعالیت همکاران دفتر روابط عمومی و رابطین روابط عمومی به اطلاع  هم استانی های عزیز می رسد و لازم است  اطلاع رسانی ها و انتشار اخبار با جدیت بیشتری تداوم یابد.
حسین قدیمی با اشاره به لزوم برنامه ریزی جهت گذر از پیک تابستان سال آینده افزود: هوشمندسازی مشترکان، شبکه و کنترل لوازم اندازه‌گیری، کاهش تلفات شبکه و مصرف بهینه، مدیریت مصرف، توجه و تمرکز در تولید و توزیع از طریق توسعه مولد‌های خورشیدی به عنوان ۴ محور اساسی عبور از اوج بار تابستان سال ۱۴۰۴ بشمار می رود.
وی اقدامات صورت گرفته در واحدهای تابعه شرکت توزیع برق استان را در پیک بار سال جاری، جهادی عنوان کرد.
قدیمی  در این  جلسه با قدردانی از کارکنان صنعت برق استان اردبیل برای تامین برق پایدار و عبور از پیک بار تابستان ۱۴۰۳، بر هماهنگی  واحدهای تابعه شرکت  برای برنامه‌ریزی مناسب جهت عبور از پیک مصرف تابستان ۱۴۰۴ تاکید کرد.
تقدیر از رابطین روابط عمومی توزیع  برق استان، بیانگر توجه به اهمیت شفافیت و ارتباطات موثر در سازمان است
در ادامه این مراسم، مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق استان اردبیل، برگزار ی مراسمات اینچنینی را بهانه ای برای تقدیر از زحمات و تلاش‌های همکاران به ویژه رابطین روابط عمومی در شهرستانها عنوان کرد و گفت: تیم روابط عمومی با تمامی تیم های سازمان در ارتباط است که ایجاد حسن تفاهم، حسن رابطه متقابل، آگاهسازی، متقاعد کردن و ایجاد همبستگی از وظایف اصلی روابط عمومی هاست.
رویا اللهقلی پور از حمایت و مساعدت مدیرعامل، معاون و مدیران شرکت در جهت پشتیبانی از اقدامات روابط عمومی را قابل تقدیر دانست و افزود: دفتر روابط عمومی بر آن است  تا زحمات همکاران را در قالب خبر، عکس و فیلم منعکس نماید.
وی گفت: وزارت نیرو اجرای ۱۴ مگا پروژه  برای کاهش ناترازی برق در اوج بار تابستان آینده را ابلاغ نموده و  لازم است مواردی که مربوط به شرکت توزیع است را  در دستور کار خود قراردهیم.
مدیر روابط عمومی اظهار داشت: ضروری است مدیران شهرستانها هرگونه اقدامی در این خصوص را از طریق رابطین روابط عمومی به این دفتر ارسال نمایند  و انعکاس اخبار انجام یافته در این راستا باید در اولویت قرار گیرد.
اللهقلی پور تقدیر از رابطین روابط عمومی توزیع  برق استان را بیانگر توجه ویژه به اهمیت شفافیت و ارتباطات موثر در سازمان دانست و افزود: برگزاری این برنامه ها، می‌تواند روحیه مثبت، افزایش بهره‌ وری و ایجاد انگیزه بیشتر در کارکنان را بهبود بخشیده و زمینه ساز موفقیت های بعدی شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا