برقبهینه ساز مصرف

برگزاری همایش آشنایی با پویش با انرژی

با حضور جمع کثیری از مدیران روابط عمومی، کارشناسان انرژی دستگاه های اجرایی و مسئولین پایگاه های بسیج ادارات، همایش پویش ۲۱*۱۵ و آشنایی با اپلیکیشن با انرژی و راهکارهای مدیریت مصرف برق در دستگاه های اجرایی استان در سالن همایش شهدای صنعت برق شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل برگزار شد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ در این همایش، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل، ضمن تقدیر از حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی استان در همایش پویش با انرژی گفت: توجه به راهکارهای مدیریت مصرف انرژی در دستگاه های اجرایی، علاوه بر زمینه سازی در نهادینه شدن فرهنگ درست مصرف کردن در جامعه، به کاهش قابل توجه مصرف انرژی در بین خانواده ها منجر خواهد شد.
ناصر عبدالهیان با اشاره به شروع فصل گرما و مصرف ۴۰ درصدی ظرفیت برق کشور توسط وسایل سرمایشی افزود: در همین راستا، پویش با انرژی با هدف حفظ رفاه و آسایش شهروندان و مشارکت حداکثری آنها برای بهبود روش های مصرف برق طراحی شده است.
وی با عنوان اینکه این پویش تا پایان تابستان ادامه دارد گفت: به مشارکت کنندگانی که موفق به کاهش ۱۵ درصدی صرفه جویی در مصرف برق شده باشند، به قید قرعه جوایز ارزشمندی از قبیل ۳۰۰ دستگاه خودرو و هزاران کمک هزینه خرید لوازم خانگی، برقی و الکترونیکی اهدا خواهد شد.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در ادامه با اشاره به اهمیت پویش با انرژی در آگاه سازی فرهنگ درست مدیریت مصرف انرژی افزود: در این پویش، تخفیف در قبض های برق مشترکین دارای صرفه جویی به صورت قطعی تا سقف رایگان شدن قبض هم اعمال خواهد شد.
 در ادامه‌ این همایش، علاوه بر پخش کلیپ های معرفی پویش با انرژی به حاضران، از برندگان مسابقه ملی نمایشی –  پیامکی خانواده انرژی تجلیل و به تعدادی از حاضران در همایش به قید قرعه هدایای فرهنگی اهدا شد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا