کسب و کار

برگزاری کمپین فناوری و توانمندسازی واحدهای فناور در مرکز رشد پژوهشگاه مواد و انرژی

کمپین یکروزه تخصصی توانمند سازی واحدهای فناور با همکاری شرکت مشاوران نیک پندار شریف و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در مرکز رشد پژوهشگاه مواد و انرژی برگزار شد.

به گزارش دیده بان انرژي و به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه مواد و انرژی؛ این کمپین در دو بخش نشست حضوری با عنوان “چگونه یک برند مانا و متمایز ایجاد کنیم ؟” و مشاوره‌های تخصصی اختصاصی در 3 حوزه ی تامین اجتماعی، مالکیت فکری و برندینگ، مورد استقبال هسته‌های نوآور و فناور، شرکت‌های فناور و دانش بنیان مستقر در مرکز رشد پژوهشگاه قرار گرفت.

گفتنی است پژوهشگاه مواد و انرژی یکی از پژوهشگاه‌های مستقل و زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران است. این پژوهشگاه از چهار پژوهشکده سرامیک، نیمه هادی‌ها، انرژی و پژوهشکده فناوری نانو و مواد پیشرفته تشکیل شده‌است كه در ۱۲ گروه تخصصی به فعالیت های تحقیقاتی در زمینه های مرتبط با مواد و انرژی می پردازند. این پژوهشگاه هم اکنون با توجه به اهداف برنامه‌های توسعه اقتصادی و اجتماعی كشور، همكاری گسترده‌ای با دانشگاه‌ها، مراكز تحقیقاتی، صنایع، موسسات اجرایی بخش دولتی و بخش خصوصی برقرار کرده است. سرلوحه اهداف پژوهشگاه، توسعه علوم و فناوری در زمینه‌های بنیادی، كاربردی و توسعه‌ای است كه از طریق اجرای پروژه‌های مربوط تحقق می‌یابد. علاوه بر این، پژوهشگاه تربیت محقق و پژوهشگر مورد نیاز كشور را از طریق برگزاری دوره‌های تحصیلات تكمیلی در سطوح دكتری‌تخصصی و كارشناسی‌ارشد و نیز آموزش‌های كوتاه مدت تخصصی داخلی و خارجی برای انتقال تجربه‌های فنی به عهده دارد. پژوهشگاه مواد و انرژی به عنوان قطب تخصصی مواد و انرژی کشور با پشتوانه بیش از چهل و هشت سال تجربه تحقیقاتی، برخورداری از اعضای هیات علمی متخصص، تجهیزات آزمایشگاهی منحصر به فرد و شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی وابسته به معاونت علمی و فناوری کشور، نقش مهمی در توسعه علم و فناوری و بهبود كیفیت صنعت نوپای كشور به عهده دارد. این پژوهشگاه هم اکنون با توجه به اهداف برنامه های توسعه اقتصادی و اجتماعی كشور، همكاری گسترده ای با دانشگاه ها، مراكز تحقیقاتی، صنایع، موسسات اجرایی بخش دولتی و بخش خصوصی برقرار کرده است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا