برق

تعمیر و بهسازی کلیدهای قدرت معیوب شبکه‌های توزیع نیروی برق استان اردبیل

با تلاش کارکنان گروه تعمیرات و خدمات فنی معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل، تمامی کلیدهای قدرت معیوب شبکه های توزیع، سرویس و نوسازی شد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اعلام این خبر گفت: در راستای تحقق اهداف از پیش تعیین شده با نگاه اقتصاد مقاومتی و اقدام عملی به آن در نگهداری و تعمیرات شبکه‌های توزیع در طی سال گذشته، اقدامات موثری برای تعمیرکلیدهای قدرت معیوب صورت گرفت.
ناصر عبدالهیان  افزود: با توجه به تعداد بالای نصب کلیدهای قدرت در سطح شرکت و هزینه زیاد جایگزینی یک کلید نو، فراهم آوردن امکان تعمیر کلیدها، صرفه جویی اقتصادی بالایی به همراه داشته است.
وی از تعمیر و سرویس ۱۲۶ قطع کننده فشار متوسط با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال خبر داد و گفت: از مجموع قطع کننده های تعمیر شده، ۴۸ دستگاه سکسیونر و ۷۸ دستگاه دژنگتور را شامل می شود.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت با اشاره به پیگیری و اجرای تعمیر کلید های قدرت، با تلاش همکاران امور دیسپاچینگ اظهار کرد: ۷۲ دستگاه کلید قطع و وصل جدید شامل ۶۵ دستگاه دژنگتور، ۴ دستگاه سکسیونر و ۳ دستگاه ریکلوزر هوایی با قابلیت کنترل از راه دور در شبکه نصب گردیده که بازدید های اولیه برای نگهداشت درست و افزایش طول عمر این تجهیزات انجام شده است.
عبدالهیان ابراز امیدواری کرد: با اقدامات انجام یافته مدت زمان خاموشی کاهش و رضایت مشترکین بدلیل قابلیت بهبود در قدرت مانور در شبکه افزایش یابد.
معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با اشاره به افزایش دانش فنی کارکنان در این حوزه گفت: دوره های آموزشی با روش‌های مونتاژ و دمونتاژ و همچنین تست تجهیزات در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا