برقبهینه ساز مصرف

تقویت پایداری شبکه توزیع برق استان اردبیل در ایام پیک بار، با خرید تجهیزات پیشگویانه اولتراسونیک

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل اعلام کرد: پایداری شبکه توزیع برق استان اردبیل در ایام پیک بار، با خرید تجهیزات پیشگویانه اولتراسونیک، ۸۰ میلیارد ریالی ، تقویت خواهد شد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ ناصر عبداللهیان با اشاره به این موضوع که تشخیص تجهیزات معیوب و خراب ، قبل از اینکه باعث بروز مشکل در شبکه شده و ایجاد خسارت نمایند، از اهمیت بالایی برخوردار است افزود: دستگاه عیب یاب تجهیزات به روش اولتراسونیک با استفاده از قدرت تشخیص امواج فراصوتی تشکیل شده، که قبل از وقوع حادثه و معیوب شدن تجهیزات، بروز مشکل در آن را تشخیص می دهد .
 وی در ادامه گفت: خرید این تجهیزات از جمله برنامه‌هایی بود که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت قرار گرفته بود که با تلاش همکاران با هدف خودکفایی و عبور از شرایط تحریم، با اعتبار ۸۰ میلیارد ریالی و خرید از شرکت‌های دانش‌بنیان محقق شد.
عبداللهیان با اشاره به خرید ۱۴ دستگاه اولتراسونیک در شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل افزود: برای هر امور اجرایی، یک دستگاه مستقل تخصیص داده شده است و این تجهیزات همزمان با یک دوره آموزشی ۱۸ ساعته تحویل نماینده اجرایی خواهد شد تا کمبود چند ساله استفاده از آن ها در شبکه توزیع برق استان جبران شود.
وی در پایان با عنوان اینکه خرید این تجهیزات، نقش موثری در پایداری شبکه برق استان خواهد داشت گفت: انتظار داریم عملیاتی شدن این تجهیزات، به تقویت شبکه برق در ایام پیک سال ۱۴۰۳ منجر شود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا