برق

رزمایش كشوری آماده به‌كاری مولد‌های برق اضطراری مراكز مرتبط با برگزاری انتخابات

رزمایش کشوری آماده به‌ کاری و بررسی مولد‌های برق اضطراری مراکز مرتبط با ستاد انتخابات کشور در استان البرز با حضور معاون بهره‌برداری و رئیس گروه بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز و هم چنین معاونین اداره کل پدافند غیرعامل استانداری البرز در مرکز پایش شرکت توزیع برق استان البرز برگزار شد.


به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز؛ در این رزمایش مولدهای برق اضطراری مراکز مرتبط مورد ارزیابی تیم های فنی‌مهندسی و عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز قرار گرفتند.
بنا بر این گزارش این رزمایش به صورت ویدئو کنفرانسی با شرکت توانیر برگزار شد و سردار قمی، معاون بسیج و امور استان‌ های سازمان پدافند غیرعامل کشور، نماینده وزارت کشور، مهندس خیامی مدیرکل بحران و پدافند غیرعامل شرکت توانیر و نماینده شورای نگهبان حضور داشتند.

در بخشی از این مانور گزارش وضعیت مولدهای استان البرز توسط معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان البرز ارائه و بر پایداری شبکه و آمادگی کامل  شرکت توزیع نیروی برق استان البرز جهت برگزاری هر چه باشکوه‌ تر انتخابات و هم چنین حفظ و صیانت از آراء مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید شد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا