کسب و کار

بیانیه دانشجویان پژوهشگاه مواد و انرژی در محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی

دانشجویان پژوهشگاه مواد و انرژی در محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی بیانیه صادر کردند.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه مواد و انرژی؛ متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال اللهُ تعالی: وَ مَن اَظلَمُ مِمَّن ذُکِّرَ بآیَاتِ رَبِّهِ ثمَّ اَعرِضَ عَنهَا اِنَّا مِنَ المُجرِمینَ مُنتَقِمُون

“چه کسی ستمکارتر است از آن کس که آیات پروردگارش به او یادآوری شده و او از آن روی گردانده است. مسلما ما از این مجرمان بی‌ایمان انتقام خواهیم گرفت”

رژیم صهیونیستی بعد از شکست بی‌سابقه و مفتضح امنیتی، اطلاعاتی، سیاسی و نظامی خود در عملیات غافلگیرانه و غرورآفرین ((طوفان الاقصی))، در اقدامی جنون‌آمیز مردم مظلوم‌ غزه را هدف و سیاست نسل‌کشی و کوچاندن مردم از خانه‌های خود را در دستور کار قرار داده است.

در چند روز اخیر نیز افزایش حملات پی در پی رژیم منحوس به مناطق مسکونی، آموزشی، درمانی و بیمارستانی و … موجی از نگرانی‌ها و آوارگی را در بین مردم بی‌پناه غزه و کرانه باختری ایجاد کرده است.

رژیم خونخوار صهیونیستی، با بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه، دست به جنایتی غیر قابل تصور زد و حداقل صدها زن و کودک را به شهادت رساند. این جنایت بی سابقه حمله صهیونیست‌ها در سکوت مدعیان حقوق بشر، لکه ننگ ابدی بر دامن غرب و غرب‌گرایان خواهد بود.

پایان بخشیدن به چرخه خشونت، کاهش آلام مردم بی‌گناه و بی‌دفاع بویژه کودکان و سالخوردگان از هر گروه و مذهب در درجه اول و تلاش جهت جلوگیری از گسترش دامنه جنگ در منطقه و همچنین همکاری در اجرای قطعنامه‌های سازمان ملل به ویژه در باب رعایت اصول حقوق بین‌الملل، حقوق بشر و حقوق بشر دوستانه توسط رژیم صهیونیستی اسرائیل، وظیفه همگان در شرایط سخت جاری است. ما دانشگاهیان ضمن محکومیت شدید جنایات رژیم غاصب صهیونیستی آمادگی همه جانبه خود را در راستای کمک به مردم غزه اعلام داشته و از هیچ کمکی برای مقابله با جنایات وحشیانه رژیم جعلی صهیونیستی دریغ نخواهیم کرد‌.

دانشجویان پژوهشگاه مواد و انرژی

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا