گاز

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز: خدمت در جاده چالوس با تجهیزات خاص میسر است

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز تاکید کرد: خدمت و امدادرسانی باتوجه به خاص بودن محور چالوس نیازمندامکانات، تجهیزات و ماشین آلات خاص تر است تا نهضت جهاد گازرسانی به مردم مختل نشود.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ کامران ایمانی فولادی در یکصد و سی و چهارمین جلسه هیات مدیره شرکت گاز استان البرز بیان کرد: در حالی این جلسه را برگزار کردیم که یک سال از پایان گازرسانی به محور کرج به کندوان می گذرد و تلاش داشتیم تا جلسه هیات مدیره در فصل سرد سال در اداره گاز آسارا برگزار شود تا اعضا از نزدیک با مشکلات این ناحیه آشنا شوند.

وی ادامه داد: تقریبا همه روستاهای این محور از نعمت گاز برخوردار شده اند و هر مشترکی که مشکلات قانونی نداشته باشد فرایند اشتراک پذیری او به سرعت انجام می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز تاکید کرد: فلسفه حضور هیات مدیره در نواحی باید مبنی بررفع مشکلات و موانع درخدمت رسانی آسان و سریع به همکاران و مردم شریف استان البرز باشد و توازن امکانات در تمامی نواحی صورت گیرد.

ایمانی فولادی خاطر نشان کرد: باتوجه به تازه تأسیس بودن اداره گاز ناحیه آسارا توجه ویژه به این ناحیه باید در دستور کارقرار گیرد.

وی تاکید کرد: گازرسانی به ۵۷ روستای جاده چالوس درسال گذشته باتوجه به صعب‌العبور بودن این مسیر از افتخارات و برگ زرینی درکتاب خدمت رسانی گاز استان البرز است.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز بیان کرد: فرصت خدمتگزاری کوتاه است پس رفع سریع مشکلاتی که موجب مختل شدن خدمت رسانی به مردم استان است در دستور کار ما قرار دارد.

ایمانی فولادی تاکید کرد: خدمت و امدادرسانی باتوجه به خاص بودن محور چالوس نیازمندامکانات، تجهیزات و ماشین آلات خاص تر است تا نهضت جهاد گازرسانی به مردم مختل نشود.

گزارش تصویری این جلسه را می توانید اینجا ببینید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا