کسب و کارگاز

همکاری همراه اول و شرکت انتقال گاز ایران باهدف بهبود خدمات مخابراتی و هوشمندسازی زنجیره ارزش

شرکت‌های ارتباطات سیار ایران و انتقال گاز ایران تفاهم‌نامه همکاری با هدف بهبود کمی و کیفی خدمات مخابراتی منعقد کردند.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از مرزنیوز؛ تفاهم نامه همکاری همراه اول و شرکت انتقال گاز ایران با هدف «توسعه و ارتقا همکاری های متقابل و بهبود کمی و کیفی خدمات مخابراتی» صبح امروز شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ و با حضور حمید بهروزی قائم مقام شرکت ارتباطات سیار ایران، غلامعباس حسینی مدیرعامل شرکت انتقال گاز و جمعی از مدیران ارشد هر دو مجموعه در حاشیه نمایشگاه نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی تهران منعقد شد.

ارائه امکانات و خدمات شبکه تلفن همراه در مسیرهای انتقال گازی با هدف ارتقاء شرکت انتقال گاز ایران با در نظر گرفتن اهمیت ملی و ارتقا سطح پایداری، ضریب اطمینان، امنیت و عدم قطعی ارتباطات، و ایجاد شبکه Private Network، توسعه شبکه ۵G، هوشمندسازی زنجیره ارزش و لجستیک، تأمین و برقراری ارتباطات بی‌سیم (POC) مبتنی بر شبکه ارتباطی و ارائه سبد سرویس‌های سازمانی از جمله زمینه های همکاری مشترک است.

ارتقای سطح این خدمات از دیدگاه ملی، منجر به پایداری در بخش ارتباطات مخابراتی شرکت ملی گاز می شود که از نقطه نظر موقعیت های بحرانی هم می تواند نقش موثری داشته باشد.

حمید بهروزی، قائم مقام همراه اول طی سخنانی با اشاره جایگاه اپراتور اول تلفن همراه در میزان برقراری پوشش ارتباطی کشور، اظهار کرد: با تکیه بر میزان گستردگی همین شبکه، به سمت توسعه سرویس های دیجیتال بومی رفتیم و اقدام به ارائه خدمات جدیدی به مشترکان تلفن همراه کردیم.

وی عنوان کرد: همچنین در بخش کسب و کارهای سازمانی، به سمت مگاپروژه های هوشمندسازی صنایع مختلف کشور رفته ایم که در این مسیر همکاری هایی را نیز با شرکت ملی گاز ایران داریم.

در پایان تبادل تفاهم نامه بین قائم مقام همراه اول و محمدرضا نیکروش فرد مدیر مخابرات و تلمتری شرکت انتقال گاز ایران انجام شد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا