برق

جلسه افتتاحیه ارزیابی شاخص‌های حوزه برنامه‌ریزی و مهندسی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل برگزار شد

با حضور معاون مدیر کل مهندسی شبکه توزیع توانیر، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل و برخی از معاونان و مدیران شرکت، جلسه افتتاحیه ارزیابی شاخص های حوزه مهندسی توانیر در محل سالن جلسات شهید سلیمانی ستاد شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیـل برگزار شد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز؛ در این جلسه، معاون مدیر کل مهندسی شبکه توزیع با اعلام اینکه اردبیل به عنوان اولین استان کشور در زمینه ارزیابی شاخص های حوزه مهندسی انتخاب شده گفت: با ارزیابی و کنترل فرآیند ها بر اساس چرخه PDCA در نظر است، میزان انطباق شرکت های توزیع، با دستورالعملها فرآیند های بالادستی سنجش و پس از تحلیل نتایج ارزیابی و اعلام به شرکت‌های مربوطه، نسبت به حل مسائل و مشکلات موجود راه حل های بهینه و اقتصادی ارائه شود.
مهیار قلی زاده با اشاره به اینکه تا ۳ اسفندماه سالجاری، ارزیابی و تحلیل حوزه های مهندسی تمام شرکت های توزیع انجام خواهد شد افزود: طی سال‌های اخیر، با برخی تغییرات ساختاری در توانیر و اهمیت برنامه ریزی های تخصصی و فنی، اقتصادی کردن طرح های مهندسی، این حوزه از جایگاه ویژه‌ای در پیشبرد اهداف شرکت توانیر برخوردار شده است..
وی در ادامه با اشاره به اهمیت ارزیابی ها در جهت شناسایی نقاط قوت و قابل بهبود مجموعه ها گفت: همواره باید این سوال مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرد که چقدر حوزه مهندسی توانسته است در اصلاح و توسعه شرکت تاثیر داشته باشد .
قلی زاده در پایان اظهار کرد: تبادل تجربه و آشنایی با پتانسیل‌های شرکت های توزیع از اساسی ترین دستاوردهای این ارزیابی بشمار می رود.
در ادامه این جلسه، حسین قدیمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل ضمن خوشامدگویی به میهمانان، با اعلام اینکه اثرات نهایی این ارزیابی ها مثبت و در راستای تعالی شرکت های توزیع است گفت: انتظارات مردم از شرکتهای زیرمجموعه توانیر افزایش یافته و ارزیابی های دوره ای زمینه سازی برای ارائه راهکارهای فنی و تخصصی و تبادل تجربیات و اطلاعات به منظور ارتقاء و بهبود مسائل در کلیه حوزه ها منجمله برنامه ریزی و مهندسی خواهد بود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا