برق

نخستین مدیرعامل زن صنعت نیروگاهی کشور منصوب شد

مراسم تکریم و معرفه مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق خراسان با حضور ناصر اسکندری، معاون راهبری تولید شرکت مادرتخصصی برق حرارتی برگزار شد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از برق نیوز؛ برای اولین بار در تاریخ صنعت نیروگاهی کشور، یکی از زنان فعال در این حوزه بعنوان مدیرعامل نیروگاه منصوب شد. مراسم تکریم و معرفه مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق خراسان با حضور ناصر اسکندری، معاون راهبری تولید شرکت مادرتخصصی برق حرارتی برگزار شد.

در این مراسم مریم ستوان به عنوان مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق خراسان منصوب و از خدمات هاشم مرتضوی در مدت زمان تصدی این مسئولیت تقدیر به عمل آمد.

مریم ستوان با ۲۸ سال سابقه کار در صنعت برق کشور دارای مدرک مهندسی مکانیک از دانشگاه شریف و  دانش‌آموخته رشته تبادل انرژی است که پیش از این به عنوان معاون فنی و مهندسی شرکت تولید نیروی برق خراسان و مدیر دفتر بازار برق منطقه‌ای خراسان مشغول به فعالیت بوده است.

گفتنی است سخنگوی صنعت برق نیز ضمن ابراز خرسندی و تبریک از این انتصاب گفت: تابوی عدم حضور زنان در پست‌های کلیدی و حساس در کشور به‌ویژه در دولت سیزدهم شکسته شده است و شاهد حضور زنان قوی و پرقدرت در این عرصه هستیم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا