برق

اکیپ خط گرم ابزاری موثر در کاهش پیک فیدرهای با چگالی بار بالا

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل، فعالیت های اکیپ های خط گرم شرکت توزیع برق در سطح استان را، ابزاری موثر در کاهش پیک فیدرهای با چگالی بار بالا عنوان کرد و گفت: عملیات خط گرم، روشی مطمئن و موثر در جهت کاهش خسارت‌های ناشی از اعمال خاموشی‌های بی‌برنامه و برنامه‌ریزی شده و افزایش سطح رضایت‌مندی مشترکان محسوب می شود.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ ناصر عبداللهیان افزود: رویکرد تعمیرات به روش خط گرم، کاهش یا حذف خاموشی، تداوم نیرورسانی به صنایع، مراکز آموزشی و مصارف خانگی و تأمین برق مطمئن و پایدار و در نتیجه رضایت‌مندی مشترکین خواهد بود.

وی در ادامه اظهار کرد: در سه ماهه اول سال برای کاهش و مدیریت پیک سال ۱۴۰۳ همکاران خط گرم با پوشش تمام واحدهای اجرایی توانستند  فعالیت هایی مانند نصب تیر، تعویض مقره و کات و اوت برقگیر را درکنار فعالیت هایی مانند اصلاح ارتباطات شبکه، ترانس و حذف ارتباطات سست را عملیاتی نمایند.

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با عنوان اینکه به ازای فعالیت ۵۰۰ ساعته یک اکیپ خط گرم، ۱۲۴۰ مگاوات ساعت انرژی توزیع نشده صرفه جویی می شود گفت:  امیدواریم با تعمیر و سرویس خودروی دوم بالابر خط گرم، برای سه ماهه دوم سال جاری شاهد افزایش عملکرد در این خصوص باشیم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا