برق

مانور امداد و نجات فرد مصدوم از ارتفاع

به گزارش مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت، مانور امداد و نجات فرد مصدوم از ارتفاع به پایین با سناریو نجات فرد حادثه دیده ناشی از برق گرفتگی در بالای پایه به منظور سنجش و ارتقاء آمادگی واحدهای اجرایی انجام شد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ جواد بهکش گفت: این مانورها هر سال با توجه به ضرورت شناسائی شرایط اضطراری در امورهای اجرایی و مطابق با پتانسیل واحدها، میزان حوادث رخ داده در سال های گذشته و شرایط جوی و جغرافیائی منطقه پیش بینی و به واحدها جهت اجرا ابلاغ می گردد.
وی بیان کرد: مانور امداد و نجات با حضور نیروهای عملیاتی، اتفاقات و پرسنل فنی و اداری  مدیریت برق شهرستان اردبیل برگزار شد.
مدیر دفتر ایمنی و کنترل شرکت با عنوان اینکه تمرین های میدانی و عملیاتی و میزان مشارکت و مدیریت هماهنگ پرسنل باعث افزایش سرعت مقابله با مخاطرات می گردد گفت: سنجش توانمندی و ارزشیابی نیروهای عملیاتی و اتفاقات در زمان بروز چنین حوادثی، از اهداف اصلی اجرای این مانور و مانورهای مشابه می باشد.
بهکش در ادامه  اظهار داشت: در این مانورها مباحث نحوه امداد و نجات مصدوم از بالای پایه با استفاده از تجهیزات فنی و به کارگیری روش مناسب صعود و فرود، توسط مربی امدادی به صورت تئوری و عملی در مرکز آموزشی بین کارگاهی شرکت توزیع برق استان آموزش داده شد

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا