برق

نصب اتوبوستر در مسیر روستاهای شرق شهرستان پارس آباد

با هدف رفع مشکل افت ولتاژ روستاهای شرق پارس آباد با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، یک دستگاه اتوبوستر در روستای قره قباق نصب شد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ مدیر برق مغان با اعلام این خبر گفت: ۱۲ روستای شرق پارس آباد که سالیان متوالی با مشکل ضعف برق مواجه بودند طی مطالعات صورت گرفته در سال گذشته، افت ولتاژ در سطح شبکه فشار متوسط، محرز و نصب یک دستگاه اتوبوستر پیشنهاد شد.
ابراهیم جوادی ضمن تشکر از مدیرعامل و معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان بابت مساعدت و همکاری های همه جانبه جهت تأمین اعتبار این پروژه افزود: دوشنبه ۸ مرداد ماه سالجاری یک دستگاه اتوبوستر با اعتباری بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال نصب، تست نهایی و به بهره برداری رسید تا مشکل افت ولتاژ روستاهای مذکور حل شد.
لازم به ذکر است بعد از راه اندازی اتوبوستر، مدیرعامل شرکت توزیع و هیئت همراه از روستاهای قره قباق و حاج عوض بازدید و ضمن دیدار چهره به چهره با اهالی و شنیدن مشکلاتشان دستورات لازم جهت اصلاح و رفع حریم شبکه برق را صادر کردند.
بعد از اتمام بازدید، در محل فرمانداری شهرستان جلسه ای با حضور فرماندار، معاون عمرانی، بخشداران تابعه و دهیاران روستاهای مربوطه به نمایندگی از اهالی برگزار و مشکلات بخش های تابعه مطرح و صورتجلسه ای تنظیم شد.
حسین قدیمی در ادامه ضمن با اشاره به احداث پست ۶۳ آغدام در شهرستان پارس آباد خاطر نشان کرد: پروژه احداث این پست تا پایان سال جاری تکمیل و تا شروع پیک بار سال ۱۴۰۴ به بهره برداری خواهد رسید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا