برق

آغاز پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و نماز همکاران و همسر همکاران صنعت آب و برق استان اردبیل

روز ۱۸ مهر ماه، سالن اجتماعات شهدای صنعت برق ستاد شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل، میزبان پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و نماز همکاران و همسر همکاران صنعت آب و برق استان بود.  

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل در آغاز این برنامه و تقدیر از تمامی شرکت کنندگان گفت: ما با افتخار امروز میزبان همکاران، همسر همکاران و همکاران صنعت آب و برق استان در شرکت توزیع برق برای برگزاری یک مسابقه معنوی هستیم.
حسین قدیمی تعداد رشته های این مسابقات را در ۶ حوزه عنوان کرد و افزود: شرکت کنندگان در ۶ رشته، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ موضوعی، تفسیر قرآن، شرح نهج البلاغه و احکام نماز مرحله استانی شرکت خواهند کرد و منتخبین در آذر ماه سالجاری به مرحله کشوری این مسابقات راه خواهند یافت.
وی شرط همنشینی با قرآن را مقدمه حضور در این برنامه ها عنوان کرد و افزود: روح شرکت کنندگان در این مسابقات باید با هدف مسابقه و منتخب شدن نباشد، بلکه کسب انگیزه و نهادینه شدن فرهنگ قرآنی در خانواده ها و سازمان ها مد نظر شرکت کنندگان و متولیان باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل، ناهنجاری های موجود در جامعه را زنگ خطری برای کشور دانست و گفت: با اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه اسلامی است که می توان نسبت به حملات و آسیب های روانی در کشور مقابله نموده و آرامش و آسایش را به خانواده ها و سازمان ها بخشید.

استقبال همکاران صنعت آب و برق استان از مسابقات قرآنی چشمگیر است

در ادامه این برنامه حجت الاسلام احمد خسروی نماینده وزارت نیرو در این مسابقات با اشاره به اینکه، قرآن تبیین کننده انسانیت و خلقت است و توجه ویژه به انس با قرآن باعث شکوفایی و موفقیت انسانها می شود گفت: رشد و تعالی در زمینه قرآن و نماز، شناسایی استعداد‌ها و استفاده از نیروهای جوان را از اهداف کلی این مسابقات می باشد.
وی استقبال همکاران صنعت آب و برق استان و همسر همکاران  از این مسابقات را چشمگیر عنوان کرد و افزود: حضور کارکنان و خانواده های آنها در مسابقات قرآن و نماز سازمانها، نسبت به گذشته رشد بسیار قابل توجهی داشته و این امر مسئولیت ما را به عنوان خادم قرآن، عترت و نماز سنگین‌تر خواهد کرد.
وی با تأکید براینکه هدف از برگزاری مسابقات قرآنی، سوق دادن افراد به سمت قرآن و اهل بیت (ع) است اظهار کرد: امیدواریم برگزیدگان این دوره از مسابقات استانی بتوانند در مرحله کشوری این مسابقات که به میزبانی وزارت نیرو برگزار خواهد شد نیز نمایندگانی شایسته برای استان اردبیل باشند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا