برق

دیدار نماینده شهرستان‌های پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس با کارکنان مدیریت برق پارس‌آباد

نماینده مردم شریف پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس، با حضور در اداره برق  شهرستان پارس آباد، از تلاش ها و خدمات شبانه روزی کارکنان مجموعه برق این شهرستان قدردانی کرد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ مدیر برق مغان در ابتدای این دیدار ضمن خوش آمدگویی به ابراهیم فهیمی و هیات همراه، با تشریح زحمات و تلاش های بی وقفه همکاران در ایام پیک تابستان و سایر ماه های سال و گزارشی از وضعیت شبکه برق موجود و چالش های پیش رو ، برنامه های عملیاتی برای رفع مشکلات برق در شهرستان ارائه کردند.
ابراهیم جوادی با اشاره به تلاش‌های گسترده کارکنان، بر اهمیت بهبود زیر ساخت های شبکه برق و نقش این اقدامات در ارتقای سطح خدمات رسانی به مردم تأکید نمود و افزود: امیدواریم با اجرای برنامه های تدوین شده شاهد بهینه سازی و توسعه شبکه برق در منطقه باشیم.
مدیر برق مغان گفت: نیروهای عملیاتی شرکت در گرمای سوزان تابستان و سرمای طاقت فرسای زمستان با تلاش های بی وقفه برای پایدار نگهداشتن شبکه برق فعالیت می‌کنند.
نماینده مردم شهرستان پارس آباد در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت برق این شهرستان، تلاش های بی وقفه و شبانه روزی مدیر و نیروهای پرتلاش برق مغان را در جهت رفع مشکلات و بهبود خدمات رسانی به مردم ارج نهاد.
ابراهیم فهیمی مدیریت دلسوزانه و تعهد بالای مدیر برق مغان، در پاسخگویی به موقع مشکلات و نیازهای شهروندان را مهم ارزیابی کرد و افزود: اقدامات ارزشمند و تلاش‌های پیوسته در ارائه خدمات برق رسانی به موقع و کارآمد، نشان از وجدان کاری، مسئولیت پذیری و اهتمام جدی ایشان و مجموعه اداره برق دارد.
وی در ادامه سخنان خود با تأکید بر اهمیت کار گروهی و همبستگی میان کارکنان اظهار کرد: خوشبختانه رضایت عمومی مردم منطقه از عملکرد اداره برق مغان نشان دهنده وجود همدلی، تعامل و انگیزه قوی در میان کارکنان این مجموعه است و این امر خود گواهی بر تعهد و مسئولیت پذیری تیم اداره برق در خدمت رسانی به مردم شریف منطقه می باشد.
نماینده مردم پارس آباد در مجلس، همدلی و انگیزه جمعی را به عنوان یکی از ارزشمندترین سرمایه‌های انسانی در بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی عمومی مجموعه های دولتی عنوان کرد و گفت: امیدوارم این روحیه همکاری و تلاش مداوم همچنان ادامه یابد و باعث ارتقای هر چه بیشتر سطح خدمات رسانی به مردم شود.
در پایان جلسه، همکاران مدیریت برق مغان، به بیان مشکلات و دغدغه های خود پرداختند که نماینده مردم پارس آباد در مجلس، راه حل های مناسبی برای رفع مشکلات ارائه شده مطرح نمودند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا