برق

آمادگی حداکثری نیروگاه‌ها برای تولید برق در تابستان

مدیرعامل شرکت برق حرارتی با تاکید بر اینکه برنامه تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی تا انتهای اردیبهشت‌ماه به پایان خواهد رسید، گفت: واحدهای تولید برق حرارتی کشور از ابتدای خرداد با آمادگی حداکثری مهیای تولید برق پایدار در پیک تابستان امسال خواهند بود.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از ایسنا؛ عبدالرسول پیشاهنگ در نشست برنامه‌ریزی با مدیران عامل تولید، مدیریت تولید و روابط عمومی آن‌ها برای گذر موفق از پیک تابستان ۱۴۰۲ با اشاره به اینکه تامین برق پایدار و گذر موفق از دوره اوج بار به عنوان کارنامه عملکرد صنعت برق شناخته می‌شود، افزود: فرایند تولید برق با سختی‌های بسیار فراوانی همراه است که عمده این تلاش‌ها به خوبی برای عموم جامعه نمایش داده نمی‌شود؛ از این رو همکاران روابط‌عمومی بایستی با اطلاع‌رسانی به موقع بتوانند به خوبی توانمندی‌ها و دستاوردهای این صنعت را با زبان ساده برای مردم به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: براساس پیش‌بینی صورت گرفته میزان تولید نیروگاه‌های حرارتی امسال افزایش خواهد داشت اما روابط عمومی‌های این صنعت می‌توانند با اطلاع‌رسانی مناسب و ترغیب مشترکان به مصرف بهینه انرژی همانند یک نیروگاه چند هزار مگاواتی عمل کنند. از این رو باید مدیران روابط عمومی از سوی مدیران عامل نیروگاه‌ها مورد حمایت قرار بگیرند تا برنامه‌های مناسبی در این زمینه در دستور قرار بگیرد.

مدیرعامل شرکت برق حرارتی با اشاره به تلاش بی‌وقفه پرسنل صنعت نیروگاهی برای تامین رفاه و آسایش مردم، ادامه داد: شرکت‌های زیرمجموعه بایستی سریعا توان عملی تمامی واحدهای نیروگاهی خود را بررسی و با فرمول‌ و مشخصات سازنده تطبیق دهند تا اگر محدودیتی در زمینه تولید برق واحدها وجود دارد بلافاصله راهکارهای رفع آن‌ها در دستور کار قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه تعمیرات نیروگاه‌ های حرارتی تا انتهای اردیبهشت‌ماه به پایان خواهد رسید، گفت: واحدهای تولید برق حرارتی کشور از ابتدای خرداد با آمادگی حداکثری مهیای تولید برق پایدار در پیک تابستان امسال خواهند بود.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا