کسب و کار

تقدیر از عضو هیات‌علمی پژوهشگاه مواد و انرژی به عنوان سرآمد علمی البرز

در آیین تکریم و تجلیل از سرآمدان علمی استان البرز که به همت بنیاد علمی نخبگان برگزار شد، دکتر محمد پازوکی عضو هیات‌علمی پژوهشگاه مواد و انرژی به عنوان سرآمد علمی استان در سال ۱۴۰۱ معرفی و از وی تقدیر شد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه مواد و انرژی؛ در این آئین که با حضور جمعی از مسئولان ملی و استانی، سرآمدان و نخبگان، اجتماعات نخبگانی، دانشجویان و دانش‌آموزان مستعد و آینده‌دار استان البرز در دانشگاه خوارزمی برگزار شد، از سه تن از سرآمدان علمی استان البرز تجلیل و تکریم شد.

این مراسم هر ساله از سوی بنیاد علمی نخبگان و با هدف شناسایی و قدردانی از تلاش‌های مفاخر کشور و الگوسازی از سرآمدان علمی برای نسل جوان برگزار می‌شود.

گفتنی است، در این مراسم، دکتر محمد پازوکی استاد پژوهشگاه مواد و انرژی، دکتر غلامرضا اسلامپور استاد دانشگاه خوارزمی و دکتر مریم هاشمی استاد پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی ایران به عنوان سرآمدان علمی استان البرز در سال 1401 معرفی شدند.

دکتر محمد پازوکی عضو هیات‌علمی پژوهشکده انرژی پژوهشگاه مواد و انرژی است که تاکنون مسئولیت هایی همچون رئیس پژوهشکده انرژی در دوره های مختلف، معاون پژوهشی، مدیر دفتر ارزیابی و نظارت، مشاور ارتباط با صنعت معاون پژوهشی وزارت عتف و مدیر امور پژوهشی پژوهشگاه را برعهده داشته است.

دکتر پازوکی پژوهشگر برتر پژوهشگاه، استان و در سطح کشور می‌باشد و همچنین عضویت در انجمن‌های بيو تكنولوژي، مهندسي شيمي، شيمي و مهندسين شيمي و انجمن سوختهای زیستی ایران را نیز در کارنامه خود دارد.

وی همچنین عضو هیات تحریریه مجلات و سردبیر مجلات زیر می‌باشد.

  1. سردبیر و عضو هیات تحریریه مجلهJournal of Renewable Energy and Environment
  2. مجله علمی پژوهشی علوم و مهندسی جدا سازی
  3. Iranica Journal of Energy and Environment
  4. مجله علمی ترویجی مهندسی شیمی ایران (فارسی)
  5. Iranian Chemical Engineering Journal
  6. Advances in Environmental Science and Technology
  7. Journal of Applied Research in Water and Wastewater (https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwi1l8ax4ZrKAhVCDg8KHdZ-AMYQFggcMAA&url=http%3A%2F%2Fhamayesh.razi.ac.ir%2Fjournal%2Feditorial.board&usg=AFQjCNGQYs78f1oYQ4GOXGvg8rhyI8I2zA&bvm=bv.110151844,d.ZWU)
  8. Journal of Applied Materials (Processing and Characterization)
  9. مجله مواد و فناوریهای پیشرفته
  10. Journal of Biofuels

از دیگر فعالیت های وی می توان به عضویت در هیات ممیزه مشترک پژوهشگاه، شورای پژوهشگاه، کمیته جذب‌پژوهشگاه، عضو مدعو شاخه انرژی و شاخه محیط زیست فرهنگستان علوم ج. ا.ا و شورای تحقیقات اداره کل محیط زیست استان البرز، اشاره کرد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا