بهینه ساز مصرفگاز

غفاریان خبر داد؛ رعایت دمای رفاه برای عبور از روزهای سرد/ 380 کیلومتر شبکه گذاری تا پایان آذر سال 1401

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز با بیان اینکه شرط اصلی عبور از این روزهای سرد و برفی رعایت دمای رفاه در منازل بوده اظهار کرد: از ابتدای سال تا پایان آذرماه در استان البرز برای ارائه خدمات در بخش گاز 380 کیلومتر شبکه گذاری شده است.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ سیدرضا غفاریان مدیر عامل این شرکت از 380 کیلومتر شبکه گذاری در البرز از ابتدای سال تا پایان آذر 1401خبر داد.

وی با بیان اینکه عمده تمرکز شرکت گاز استان البرز در سال 1401 گازرسانی به روستاهای البرز بوده است، اضافه کرد: این شرکت در سال جاری توانسته حدود 241 کیلومتر شبکه گذاری در روستاها را به سرانجام برساند.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز مطرح کرد: با توجه به تمرکز این شرکت در سال 1401 به گازرسانی در روستاها از خدمات رسانی در شهرها هم غفلت نکرده و از ابتدای سال جاری تا پایان آذر 1401 در شهرها 139 کیلومتر شبکه گذاری انجام شده است.

غفاریان با اشاره به ورود کشور و استان البرز به روزهای سرد و برفی بیان کرد: اصلاح فرهنگ مصرف از مهم ترین برنامه های شرکت گاز در البرز بوده و شهروندان می توانند با رعایت دمای رفاه که میان 18 تا 21 درجه است برای عبور از این روزها کمک کنند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا