برق

آیین تكریم و معارفه مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق استان البرز برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز برگزار و ضمن قدردانی از زحمات دوره مدیریت دکتر حسن کریمی، دکتر مسعود خواجه‌وند به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیرو برق استان البرز منصوب شد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز؛ این مراسم با حضور معاون هماهنگی توزیع توانیر، مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت توانیر، معاون هماهنگی امور  عمرانی استانداری البرز، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج ،مدیرعامل شرکت آب منطقه البرز و  مدیران شرکت توزیع نیرو برق استان البرز برگزار شد.
دکتر کریمی در ابتدای جلسه ضمن خوشامدگویی به همه میهمانان ،از زحمات و همراهی همکاران خود در دوره خدمت در استان البرز قدردانی نمود و خدمت به مردم شریف استان البرز را از افتخارات خود دانست.

در ادامه دکتر مسعود خواجه‌وند از زحمات گرانقدر دکتر کریمی در سالهای اخیر و در این جایگاه تقدیر نمودند و اشاره کرد که ایشان از نیروهای برجسته صنعت برق کشور هستند  و در هر نقطه از کشور که خدمت کردند با کوله باری از تجربه سرمنشا خیر بودند. دکتر خواجه‌وند برنامه‌های خود برای استان البرز را توسعه زیرساخت های برق استان با الویت در بخش‌های صنایع و شهرک‌های صنعتی و مسکن مهر، توسعه زیرساخت‌های انرژی‌های تجدید پذیر احداث شهرک های انرژی ،به کارگیری نیروگاههای تولید پراکنده ،ارتقای شاخص‌های فنی برق در استان و استفاده از ظرفیت منابع انسانی شرکت اعلام کرد.
مهندس پیرپیران معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر از زحمات شبانه روزی دکتر کریمی قدردانی کردند و ایشان را از مدیران زحمتکش و لایق صنعت برق کشور برشمردند. در ادامه سخنان خود ضمن توصیف وضعیت سخت تامین برق در تابستان ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ اعلام کردند که استان البرز یکی از استان‌های موفق در گذر از پیک تابستان سال‌های مذکور بودند و همکاری شرکت توزیع برق البرز در حفظ شبکه ملی برق را مثال زدنی بود.
ایشان در بخشی از سخنان خود به اهمیت جایگاه خطیر مدیریت در صنعت برق کشور تاکید کردند و مدیریت در صنعت برق را یکی از پاسخگوترین و پر مسئولیت ترین مشاغل اعلام کردند و افزودند که دکتر خواجه‌وند از مدیران موفق صنعت برق هستند و تجربه درخشانی را در مدیریت استان قزوین ثبت نمودند و در ادامه برای هر دو بزرگوار آرزوی موفقیت و بهروزی کردند.
گفتنی است در این مراسم  دکتر کریمی به عنوان مشاور مدیرعامل شرکت توانیر منصوب شدند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا