کسب و کار

برگزاری همایش بزرگداشت روز مهندس در پژوهشگاه مواد و انرژی

همایش بزرگداشت روزمهندس توسط انجمن‌هاي علمي و امور رفاهي دانشجويان پژوهشگاه مواد و انرژی با حضور مسئولین، اساتید، کارمندان و دانشجویان در سالن شهید بیات موحد این پژوهشگاه برگزار شد.

به گزارش دیده بان انرژي و به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه مواد و انرژي ایران؛ این همایش با سخنرانی دکتر واعظی مشاور ریاست پژوهشگاه مواد و انرژي ایران در خصوص نقش و جایگاه مهندس در کشور و اهمیت داشتن اخلاق مهندسی و همچنین سخنرانی مهمان ویژه این مراسم؛ دکتر زارعی از مدیران ارشد صنایع درخصوص لزوم داشتن انگیزه در دانشجویان برای ورود به بازار کار و تشریح آینده کاری دانشجویان ارشد و دکتری همراه بود.

همچنین مهندس کوچکی دبیر همایش و سرپرست اداره امور دانشجویی پژوهشگاه مواد و انرژي ایران در مورد ساختارهای دانشجویی علمی و فرهنگی موجود در پژوهشگاه شامل سه انجمن علمی مهندسی مواد، مهندسی انرژی و علوم پایه امور رفاهی، کمیته‌های امور خوابگاه، تغذیه، تربیت بدنی و سلامت و بهداشت و نیز کانون ادبی و فرهنگی سخنرانی کرد.

در پایان مراسم، از خانم سپیده سروش مهر؛ کارمند پژوهشگاه مواد و انرژي ایران به خاطر زحمات وی در حوزه تحصیلات تکمیلی و همچنین خانم طالب زاده مسئول دبیرخانه به مناسبت بازنشستگی، از سوی دانشجویان با اهدای لوحی تقدیر شد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا