دسته‌بندی نشدهکسب و کار

به مناسبت روز معلم صورت گرفت؛ تجلیل از اساتید پژوهشگاه مواد و انرژی

همزمان با سالروز شهادت معلم شهید؛ دکتر مرتضی مطهری و با حضور هیات رئیسه پژوهشگاه مواد و انرژی، مراسمی به مناسبت بزرگداشت مقام معلم برگزار و از اعضای هیات‌علمی این پژوهشگاه تجلیل شد.

به گزارش دیده بان انرژي و به نقل از روابط‌عمومی پژوهشگاه مواد و انرژی؛ در این مراسم دکتر حمید امیدوار رئیس پژوهشگاه ضمن تبریک روز معلم، مقام استاد را گرامی داشت و از زحمات و تلاش‌های اعضای هیات علمی این پژوهشگاه در سالی که گذشت قدردانی نمود.

وی در این مراسم درخصوص موضوعاتی همچون  اقدامات و طرح‌های پژوهشی، برنامه‌های حمایتی از پژوهشگران، لزوم ارتباط بهینه اساتید با دانشجویان و … گفتگو کرد.

معاونین اداری، مالی و پشتیبانی، فناوری و پژوهش و تحصیلات تکمیلی نیز به گزارش مختصری از اقدامات انجام شده و برنامه‌های پیش رو در معاونت‌های مربوطه پرداختند.

در ادامه روسای پژوهشکده ها نیز گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در پژوهشکده‌ها و فعالیت‌های اعضای هیات‌علمی خود، ارائه نمودند.

در این مراسم دکتر افشار از بنیاد علمی نخبگان البرز نیز به برنامه‌های حمایتی، تسهیلات و طرح‌های مربوط به اعضای هیات‌علمی اشاره کرد و در این خصوص توضیح داد.

در پایان، اساتید و محققان پژوهشگاه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را بیان نموده و در این خصوص با هیات رئیسه گفتگو  نمودند.

گفتنی است در این مراسم، دکتر فریده قوی پنجه و دکتر الهام عبدالله زاده شرقی به عنوان فناور برتر سال 1401 پژوهشگاه، دکتر تورج عباد زاده و دکتر مرتضی مرادی البرزی به عنوان پژوهشگر برتر 1401 پژوهشگاه و دکتر ابوالفضل پوررجبیان به عنوان مدیر اجرایی برتر 1401 پژوهشگاه، معرفی و از آنان تقدیر به عمل آمد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا