برق

بیست‌و‌دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق ایران افتتاح می‌شود

بیست‌و‌دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق ایران، با مشارکت 372 شرکت داخلی و خارجی، 29 آبان‌ماه با حضور وزیر نیرو افتتاح می‌شود.

به گزارش دیده بان انرژي و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)؛ بیست‌ و‌ دومین نمایشگاه تخصصی بین‌ المللی صنعت برق ایران به مدت چهار روز و طی روزهای 29 آبان‌ماه تا دوم آذرماه در سالن نمایشگاهی به وسعت 50 هزار مترمربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر خواهد بود.
آئین افتتاح این نمایشگاه، صبح روز یکشنبه 29 آبان‌ماه با حضور “علی‌اکبر محرابیان” وزیر نیرو، معاونان و مدیران ارشد صنعت برق و تعدادی از میهمانان خارجی برگزار می‌شود.
در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران، در مجموع 372 شرکت داخلی و نماینده شرکت‌های خارجی از 9 کشور جهان اعم از کشورهای چین، ترکیه، ایتالیا، آلمان، فنلاند، ژاپن، کره‌جنوبی، اسپانیا و جمهوری چک حضور خواهند یافت.
بر همین اساس در بیست‌و‌دومین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق ایران، شاهد مشارکت 22 شرکت خارجی و 350 شرکت داخلی خواهیم بود که
شرکت‌های دانش‌بنیان نیز سهم قابل توجهی در این دوره از نمایشگاه دارند.
در نمایشگاه تخصصی صنعت برق ایران کالاهایی در بخش‌های روشنایی، گروه سیم و کابل، تابلوسازان، تجهیزات برقی، اتوماسیون و سیستم‌های ابزار دقیق، خطوط انتقال، کارفرما، مشاوران و پیمانکاران عرضه شده است.
در حاشیه این نمایشگاه، در کنار برگزاری نشست‌های تخصصی در محورهای مختلف، نشست‌های خبری مدیران عامل شرکت‌های مادرتخصصی و زیرمجموعه وزارت نیرو با حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد. همچنین دو کارگاه آموزشی با موضوع مدیریت مصرف برق و مشترکان و چالش‌های حوزه انرژی توسط کارشناسان صنعت برق برای خبرنگاران تخصصی حوزه نیرو برگزار می‌شود.
زمان بازدید از این نمایشگاه، همه روزه ساعت 8 صبح تا 15 عصر خواهد بود و بازدید برای عموم آزاد است.
لازم به توضیح است، صنعت برق ایران صنعتی است که 150 هزار اشتغال مستقیم ایجاد کرده و 2000 بنگاه اقتصادی بزرگ و کوچک و متوسط در آن فعال هستند. این صنعت جزو صنایع مولد، استراتژیک و زیربنایی است که زیرساخت بسیاری از صنایع است و می‌تواند توسعه زیادی در سایر صنایع ایجاد کند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا