برق

تامین برق پایدار تمام شعب اخذ رای استان اردبیل در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از آمادگی و پیش بینی تمهیدات لازم برای تامین برق پایدار تمامی شعبات اخذ رای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری  در سرتاسر استان خبر داد.
به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان البرز؛ حسین قدیمی با اشاره به عملکرد مطلوب اکیپ های عملیاتی شرکت توزیع برق استان در دور اول انتخابات ریاست جمهوری گفت: به مانند تدابیر اتخاذ شده در دور اول انتخابات ریاست جمهوری برای تأمین برق شعبات اخذ رأی، با ادامه این روند، امیدواریم شاهد برگزاری هرچه باشکوه‌تر و پرشورتر، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان اردبیل باشیم.
وی اقدامات انجام شده در راستای تامین برق مطمئن و پایدار در انتخابات ریاست جمهوری  را مهم ارزیابی کرد و افزود: در این راستا، ضمن تشکیل کمیته راهبری پایداری تامین برق در انتخابات سال ۱۴۰۳، جلسات هماهنگی در ستاد و واحدهای اجرایی برگزار شده است.
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان با اشاره به آماده باش ۱۹۰  اکیپ عملیاتی برق در قالب ۵۳۶ نیروی عملیاتی برای خدمات رسانی در روز رای گیری گفت: ۱۶ اکیپ نظارتی با ۲۶ کارشناس ناظر و ۵۴ نیروی پشتیبانی و مدیریتی در کنار اکیپ های فوق، ۲۳ دستگاه جرثقیل و بالابر با ۵۴ نفر نیروی پشتیبانی و مدیریتی نیز روز جمعه ۱۵ تیرماه درآماده باش کامل خواهند بود.
قدیمی با عنوان اینکه مانورهای لازم جهت آماده به کاری مولدهای برق مراکز حیاتی و حساس مرتبط با زمان انتخابات طی روزهای گذشته انجام شده افزود: هماهنگی‌های لازم برای تأمین ژنراتور برق اضطراری برای مراکز شهرها و بخش‌های تابعه در استان انجام و تأمین چند ژنراتور سیار نیز اندیشیده شده است.
وی انتخابات ریاست جمهوری را از مهمترین وقایع سال جاری در کشور عنوان کرد و گفت: با همکاری سایر سازمان‌ها و ارگان‌ها در این راستا وظیفه داریم تا بسترهای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر این انتخابات را فراهم نمائیم.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا