گاز

توسط غفاریان صورت گرفت؛ تشریح پروژه های گازرسانی به روستاهای جاده چالوس

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی که به همراهی مدیر عامل شرکت گاز استان البرز در پروژه های گازرسانی به روستاهای محور کرج به چالوس حضور پیدا کرده بود با تشریح جزئیات در جریان چند و چون این پروژه ها قرار گرفت.

به گزارش دیده بان انرژي و به نقل از مرزنیوز؛ علی رضا عباسی نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با حضور در محور کرج به چالوس پروژه های گازرسانی به روستاهای این محور را رصد کرد و در جریان چند و چون این پروژه ها قرار گرفت.

دراین بازدید سیدرضا غفاریان مدیرعامل شرکت گاز استان البرز جزییات روند اجرا و پیشرفت پروژه ها در این منطقه را از نزدیک برای عباسی نماینده مردم شریف کرج تشریح کرد.

علی رضا عباسی نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در دیدار مردمی که پس از پایان این برنامه با حضور در مسجد روستای مورود و اقامه نماز مغرب و عشا صورت گرفت، اظهار کرد: مردم با تمام وجود پای نظام ایستاده اند، اما عقد اخوت با مسئولان نبسته اند و هر کجا که اشتباهی صورت گرفت باید به سرعت اصلاح شود،اگر جوانان گلایه ای دارند، قطعا این گلایه از نظام نیست بلکه ممکن است از عملکرد مسئولان باشد که باید اصلاح شود.

وی ادامه داد: اگر دستاوردهای نظام را برای جوانان تشریح کنند، قطعا ذهنیت آنان نسبت به وضع موجود اصلاح می شود، آنان چون نسبت به وضعیت مملکت قبل از انقلاب اطلاعاتی ندارد با تبلیغاتی که توسط شبکه های اجتماعی معاند می شود نسبت به عملکرد مسئولان بدبین می شوند.

نماینده مردم کرج، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی با تشریح ویژگی های رهبری مطرح کرد: رهبر انقلاب اسلامی با شخصیت فراگیری که دارد یک تنه چشم انداز نظامی، فرهنگی، اجتماعی و …. کشور را طراحی و هدایت می کند.

عباسی بیان کرد: به عنوان دلسوزان نظام و رهبری نباید فقط به دلسوزی کردن اکتفا کنیم بلکه باید کسانی را که در ذهن و فکرشان نسبت به نظام شبهه دارند شناسایی کنیم و برای تنویر فکر و ذهن شان جهاد تبیین را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی برخی نقدها را غیرمنصفانه عنوان کرد و ادامه داد: وقتی که شاخص ها از سمت رهبر مشخص می شود، اما بر خلاف شاخص ها فردی که فاقد آن است از صندوق خارج می شود نباید توقع داشت.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پروژه گازرسانی به آسارا و روستاهای طالقان اظهار کرد: در این بازدید از مشاهده پروژه های شرکت گاز استان البرز که در حال گازرسانی به روستاهای محور کرج به چالوس بودند لذت بردم و تلاش هایی که می شود و جوانان این خطه شاهد این فعالیت ها هستند، قطعا نگرش مثبتی نسبت به عملکرد مسئولان و در مرحله بالاتر نسبت به نظام پیدا می کنند.

عباسی خاطر نشان کرد: مسئولان شرکت گاز استان البرز با تلاش مضاعف و با سرعت بیشتری پروژه ها را به پیش ببرند تا مردم آسایش و رفاه را لمس کنند و بنده از مسئولانی که در این راستا فعالیت دارند قدردانی می کنم.

این بازدید با همراهی عباس ابراهیمی مدیر منابع انسانی، کریم خانی ناظر ارشد اجرای طرح ها و علی اصغر محسنی رئیس روابط‌ عمومی صورت گرفت.

لینک کوتاه: https://didebanenergy.ir/?p=1157

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا