گاز

توسط مدیر منابع انسانی شرکت گاز البرز صورت گرفت؛ تشریح پروژه های گازرسانی در شهرهای طالقان، ساوجبلاغ و نظرآباد

مدیر منابع انسانی شرکت گاز استان البرز در یک دیدار دو ساعته با نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان درباره پروژه های این شرکت در این شهرها گفت و گو و رایزنی کرد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از مرزنیوز؛ عباس ابراهیمی مدیر منابع انسانی این شرکت در یک نشست و دیدار دو ساعته با علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی درباره پروژه های این شرکت در این شهرها گفت و گو و رایزنی کرد.

ابراهیمی در این نشست فنی درباره پروژه های گازرسانی به روستاهای طالقان با ارائه فیلم، عکس و اسلاید توضیحات لازم را به نماینده مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

وی با بیان دشواری های کار که به دلیل کوهستانی بودن منطقه طالقان است، ادامه داد: در آخرین دیدار مردمی که مدیر عامل شرکت گاز استان البرز داشته میان مردم گته ده حضور پیدا کردیم و با تشریح پروژه ها اقدامات خود را به سمع و نظر آنان رساندیم.

مدیر منابع انسانی شرکت گاز استان البرز اضافه کرد: اقدام جهادی پیوست همه پروژه های این شرکت در گازرسانی به روستاها بوده به طوریکه مدیر عامل شرکت با آغاز سال ۱۴۰۱ شعار« سالی به یادماندنی در گازرسانی جهادی به روستاها» را انتخاب کرد تا لحظه به لحظه فعالیت چهادی یادآوری شود.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: مدیر عامل شرکت گاز استان البرز در دیدارهای کاری که با پیمانکاران دارد متذکر می شود که به دلیل وضعیت کوهستانی طالقان در عین دقت در انجام پروژه ها سرعت نیز باید چاشنی کار باشد.

حدادی،‌ نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی نیز با یادآوری وعده های داده شده به مردم از مسئولان شرکت گاز استان البرز درخواست کرد تا با پروژه های گازرسانی به روستاهای طالقان که با سرعت در حال پیشروی است؛ همه روستاها در اولویت باشند.

لینک کوتاه: https://didebanenergy.ir/?p=1160

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا