کسب و کار

بازدید مسئولین پژوهشگاه مواد و انرژی از دانشگاه‌های واسط و علوم الکرخ عراق

همزمان با اربعین حسینی(ع)، دکتر حمید امیدوار رئیس پژوهشگاه مواد و انرژی و هیات همراه ضمن زیارت حرمین در کربلا و کاظمین، از دانشگاه‌های واسط و علوم الکرخ عراق بازدید نموده و در خصوص فعال شدن همکاری‌های علمی و دانشگاهی بین دو کشور، گفتگو نمودند.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه مواد و انرژی؛ بازدید از دانشگاه واسط عراق با حضور دکتر امیدوار رئیس پژوهشگاه، دکتر غلامعلی فرزی مشاور حوزه بین‌الملل، دکتر ابوذر مسعودی مدیر حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین‌الملل و دکتر رضا فتحی مدیر حوزه حراست پژوهشگاه‌در پی بازدید چندی پیش دکتر مازن الحسنی رئیس دانشگاه واسط و هیات همراه از پژوهشگاه مواد و انرژی در ایران صورت گرفت.

در این دیدار پس از بازدید دانشگاه واسط، در خصوص گسترش همکاری‌های مشترک علمی و فناوری گفتگو شد.

بازدید از دانشگاه‌ علوم الکرخ نیز با حضور پروفسور ثامر عبدالامیر حسن رئیس دانشگاه، پروفسور کاظم هیلان السهلانی دستیار رئیس دانشگاه در امور اداری، پروفسور لوای کاظم عبود دستیار رئیس دانشگاه در امور علمی و روسای دانشکده‌ های دانشگاه الکرخ برگزار شد.

در این نشست مهم‌ ترین دستاوردهای دانشگاه الکرخ در سطوح شهری، اداری و دانشگاهی، تخصص‌ های موجود در گروه‌های علمی دانشکده‌های دانشگاه و آمادگی‌های دانشگاه برای پذیرش دانشجویان برای تحصیلات تکمیلی و کارشناسی در سال تحصیلی آینده ارائه شد.

سپس دکتر امیدوار ضمن اعلام آمادگی پژوهشگاه مواد و انرژی برای همکاری همه جانبه در زمینه تحقیقاتی، آموزشی و برگزاری کنفرانس‌ها و سمینارها، بر استقبال این پژوهشگاه از دانشجویان دانشگاه علوم الکرخ در کنفرانس‌های برگزار شده در دانشگاه‌های ایران در راستای پیشبرد اهداف علمی دو کشور تاکید نمود.

در پایان این دیدار، پس از بازدید مسئولین پژوهشگاه مواد و انرژی از بخش‌های مختلف این دانشگاه، پروفسور ثامر الکاظمی به پاس قدردانی از این دیدار، یک مدال دانشگاهی به پژوهشگاه مواد و انرژی اهدا کرد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا