گاز

در شرکت گاز استان البرز صورت گرفت؛ استقبال از دهه فجر انقلاب اسلامی با توزیع گل و شیرینی

کارکنان شرکت گاز استان البرز با گل و شیرینی که از دستان مدیر عامل این شرکت دریافت کردند به استقبال ایام دهه فجر انقلاب اسلامی رفتند.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ سیدرضا غفاریان مدیر عامل این شرکت با توزیع گل و شیرینی میان کارکنان شرکت‌گاز استان البرز به استقبال دهه فجر انقلاب اسلامی رفت.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز به همراه مدیران و معاونان شرکت با توزیع گل و شیرینی سالگرد ورود حضرت امام(ره) در روز 12 بهمن را جشن گرفتند.

گزارش تصویری این مراسم را می توانید اینجا ببینید.

گفتنی است تاریخچه ی شرکت‌گاز استان البرز به عنوان سی و یکمین استان کشور در جلسه هیئت دولت مورخ12/11/88 لایحه تاسیس آن تصویب و به مجلس شورای اسلامی ارسال وبا تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارسال و در تاریخ 94/4/89 به طور رسمی شکل گرفت. استان البرز به عنوان سی و یکمین استان کشور در جلسه هیئت دولت مورخ 12/11/88لایحه تاسیس آن تصویب و به مجلس شورای اسلامی ارسال و با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارسال و در تاریخ 94/4/89 به طور رسمی شکل گرفت. در نیمه اول سال 1367، در آستانه ورود به دهمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران عملیات گاز رسانی به شهر کرج  در منطقه دولت آباد و چهارصد دستگاه توسط شرکت های پیمانکاری چون هواپردازی/مان ایران/سی تی یو و … آغاز و پس از حدود 5/1 سال فعالیت گاز رسانی و اجرای حدود 200 کیلو متر شبکه و بیش از 000/10متر مکعب در ساعت، اولین مشعل گاز در سال های اولیه دولت آیت اله هاشمی رفسنجانی توسط ایشان در معیت وزیر محترم نفت جناب آقای آقازاده و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران جناب آقای صالحی فروزدر میدان هفت تیرکرج روشن و شعله های گرما وامید در بزرگترین شهر هم جوار پایتخت تحقق یافت.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا