گاز

در 6 ماهه نخست سال جاری صورت پذیرفت؛ ثبت 300 پیشنهاد در شرکت گاز استان البرز

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز از ثبت ۳۰۰ پیشنهاد در ۶ ماه نخست سال جاری در سطح این شرکت خبر داد.

به گزارش دیده بان انرژي و به نقل از مرزنیوز ؛ سیدرضا غفاریان مدیر عامل این شرکت اظهار کرد: ترویج فرهنگ مشارکت و همکاری جمعی تأثیر بسزایی در حل مشکلات و بهبود فرایندها دارد و نظام مدیریت مشارکتی فضای مناسبی را برای مشارکت فکری کارکنان در جهت بهره وری و رشد سازمانی ایجاد می کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز تصریح کرد: از مجموع ۳۰۰ پیشنهاد ارسال شده به دبیرخانه نظام پیشنهادها در ۶ ماه نخست سال ۱۴۰۱، تعداد ۸ پیشنهاد اجرایی شده است.

غفاریان افزود: برقراري نظام پيشنهادها يکي از مناسب‌ترين و مفيدترين راهکارهاي عملي و کاربردي به منظور رشد و توسعه خلاقيت و نوآوري و استفاده از پيشنهاد و نظرات کارکنان در سازمان ها است.

وی با بیان اینکه ۵۰ پیشنهاد در دست بررسی است ادامه داد: اثربخشي و بهبود جنبه هاي فرايندي و فرآورده سازمان تنها از طريق گسترش ايده هاي نو و کاربردي صورت مي گيرد و ارائه ايده‌هاي نو توسط کارکنان مستلزم آشنايي آنان با فنون حل خلاق مساله و تکنيک‌هاي ايده پردازي و تفکر خلاق است.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز با بیان این نکته تعداد پیشنهادهای مصوب در این شرکت ۱۵۲ پیشنهاد بوده ادامه داد: تجربه چندين ساله استقرار و اجراي نظام پيشنهادها در سازمان‌هاي کشورهاي توسعه يافته، در مجموع اثرات و نتايج مثبت و ارزشمند آن را به اثبات رسانيده، از اين رو، برقراري نظام پيشنهادها به عنوان يک سيستم بسترساز گسترش خلاقيت و نوآوري در سازمان ها بسيار ضروري است.

غفاریان ضمن تشكر از دبير و اعضای نظام پیشنهادها شرکت، و ۶۱ نفز از کارکنان که پیشنهاد دهنده بودند ابراز امیدواری کرد با مشارکت تمامی کارکنان، شاهد ارتقای سطح کمی و کیفی در ارائه خدمات بهتر به همه ذینفعان شرکت گاز استان البرز  باشیم.

لینک کوتاه: https://didebanenergy.ir/?p=1163

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا