بهینه ساز مصرفگازنفت

غفاریان خبر داد؛ تخصیص یک میلیون و 100 هزار لیتر سوخت مایع برای صاحبان صنایع تا سوم بهمن

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز از تخصیص یک میلیون و صد هزار لیتر سوخت مایع برای تولیدکنندگان و صاحبان صنایع تا سوم بهمن ماه 1401 خبر داد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ در نود و پنجمین جلسه هیئت مدیره این شرکت که در تاریخ سوم بهمن ۱۴۰۱ در سالن جلسات برگزار گردید، سید رضا غفاریان مدیرعامل شرکت گاز استان البرز، در جمع صاحبان صنایع و تولید کنندگان ضمن اشاره به این که صاحبان صنایع و تولید کنندگان در استان البرز جریان زندگی را در این استان به حرکت در می آورند، تشریح کرد: با توجه به شرایط برودت هوا در اکثر نقاط کشور انتظار می رود با همراهی و همکاری صنعتگران بتوانیم مصرف گاز در بخش خانگی را استمرار دهیم، چرا که اولویت در بخش خانگی می باشد.

وی درادامه گفت: از تمامی صنعتگران خواهشمندیم با صبر و حوصله ضمن رعایت نکات صرفه‌ جویی و محدودیت هایی که برای این ایام در نظر گرفته شده است شرکت گاز البرز را برای خدمت رسانی بهتر یاری فرمایند.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز اضافه کرد: روزانه در شرکت گاز استان البرز نمایندگان اداره صمت و پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت گاز استان البرز حضور دارند تا تامین سوخت برای صاحبان صنایع را به جریان بیاندازند که تا تاریخ سوم بهمن ۱۴۰۱ یک میلیون و صد هزار لیتر سوخت برای تولیدکنندگان و صاحبان صنایع تخصیص داده شد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

همچنین بررسی کنید
نزدیک
دکمه بازگشت به بالا