برقبهینه ساز مصرف

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل: مانور تعدیل روشنایی معابر در سطح استان آغاز شد

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل گفت : با توجه به محدودیت تامین سوخت نیروگاه‌ها، برای حفظ پایداری در شبکه برق ، روشنایی معابر در سطح استان تعدیل و بهینه سازی می‌شود.
به گزارش دیده بان انرژي و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ حسین قدیمی اظهار داشت : ۲۰ اکیپ عملیاتی به مدت ۳ روز در این مانور جهادی اقدام به تعدیل روشنایی معابرخواهند نمود .
قدیمی اظهار داشت : عملیات تعدیل روشنایی معابر شهری، برون شهری و پارک ها با همکاری ادارات حمل و نقل جاده ای و شهرداری ها در راستای مدیریت پیک بار فصل زمستان یکی از اقداماتی است که طی سه سال اخیر اقدام می شود.
وی گفت: در این مانور پایش اماکن دولتی و غیر دولتی ، تجاری و دعوت به مصرف بهینه با تشکیل گروه های پایش جهت ارتباطات چهره به چهره با مشترکان پرمصرف به‌ویژه در اماکن عمومی، مجتمع‌های تجاری اداری و آپارتمانی به‌صورت محله محور انجام خواهد شد .
وی اظهار داشت : همچنین نظارت میدانی توسط اکیپ ها جهت نظارت بر مصرف برق بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی، روشنایی تزئینی میادین و پارکها در حال انجام است.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان اردبیل در پایان خاطر نشان کرد : با توجه به برودت هوا وجهت تامین گاز پایدار از هم استانی های گرامی تقاضا می شود با مصرف بهینه برق، در گرم ماندن محیط خانه های هموطنان خود کوشا بوده و خدمتگزاران خود در صنعت برق و گاز را یاری کنند.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا