برق

وقوع سیل به تاسیسات برقی در انگوت خسارت وارد کرد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل از وارد شدن خسارت به تاسیسات برقی در اثر سیل در انگوت خبر داد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل؛ حسین قدیمی با اعلام این خبر افزود: همزمان با وقوع سیل به همراه معاون بهره برداری و دیسپاچینگ، مدیر و نیرو های عملیاتی مدیریت برق گرمی جهت ارزیابی خسارات در روستای هزان حضور پیدا کردیم.
قدیمی ادامه داد: با برآورد اولیه خسارات وارده، در اسرع وقت، تجهیزات از انبار مرکزی شرکت بارگیری شده و در کمترین زمان ممکن به محل اعزام شد.
وی در تشریح اقدامات انجام شده اظهار داشت: عملیات برقدار نمودن روستای سیل زده هزان با حضور ۶ اکیپ مجهز، راس ساعت ۸ صبح روز جمعه آغاز شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل با بیان اینکه این روستا با ۶۰ خانوار جمعیت تا عصر همان روز برق دار شد، اظهار داشت: در این عملیات خط فشار متوسط به طول ۳ کیلومتر اصلاح شده و ۱ کیلومتر نیز نوسازی شد.
حسین قدیمی در ادام اقدامات صورت گرفته در جهت اصلاح شبکه روستای هزان افزود: تعداد ۹ اصله تیر ۱۲ متری فشار قوی نصب و دو دستگاه پست هوایی تخریب شده برکنار شد و یک دستگاه پست هوایی جدید نیز احداث شده است.
قدیمی در انتها از تمامی مسئولان، روسای ادارات و تمامی همکاران دخیل در اصلاح و برقرسانی روستای هزان که به صورت جهادی تلاش کردند، تشکر و قدردانی کرده و افزود: با تلاش شبانه روزی همکاران این مدیریت در کمترین زمان ممکن نسبت به برق دار نمودن روستای فوق اقدام شد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا