بهینه ساز مصرفگاز

مدیر عامل شرکت گاز البرز: آموزش در اولویت برنامه ها قرار دارد

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز بیان کرد: در پایش های دوره ای از ادارات در سطح استان موارد آموزشی هم ارائه می شود.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ سیدرضا غفاریان مدیر عامل این شرکت در مورد پایش و اندازه گیری ادارات سطح استان البرز گفت: این اقدام در دست انجام بوده و کارشناسان این شرکت با حضور میدانی درجه حرارت را اندازه گیری کرده و راهنمایی های لازم را ارایه می کنند.

وی ادامه داد: در حضورهای میدانی کارشناسان شرکت گاز استان البرز شاهد هستیم که موتورخانه برخی ادارات هوشمند نبوده و ترمومترهایی که نصب شده کارایی نداشته و کار نمی کنند.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز ادامه داد: ارزان بودن انرژی گاز باعث شده تا دقت کافی در استفاده از آن اعمال نگردد، اگر موتورخانه ها هوشمند شوند به طوری که یک ساعت قبل از آغاز کار و یک ساعت قبل از پایان کار روشن و خاموش شود در صرفه جویی انرژی نقش قابل توجهی دارد.

غفاریان اضافه کرد: فعال سازی گرماتاب در سطح شهر در برخی از واحدهای صنفی از دیگر مواردی است که شهروندان باید به ان توجه داشته باشند که استفاده از این وسیله گرمایشی در فضای باز برخلاف قانون بوده و باید جمع آوری شود.

وی خاطرنشان کرد: در این رابطه تنها در منطقه یک کرج تا کنون 25 گرماتاب جمع آوری شده است و بنا داریم از درگاه هایی که در اختیار شرکت گاز استان البرز قرار دارد در این مورد فرهنگ سازی و اطلاع رسانی کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان البرز افزود: استفاده از پرده هوایی در راهروها و ورودی های واحدهای صنفی در صرفه جویی از مصرف گاز نقش مهمی دارد.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا