کسب و کارگاز

مدیر منابع انسانی شرکت گاز استان البرز؛ تزریق روحیه شاد میان کارکنان با استفاده از ورزش

مدیر منابع انسانی شرکت گاز استان البرز بیان کرد: ورزش و فعالیت بدنی یکی از راه های تزریق نشاط و شادابی و ایجاد همبستگی کروهی میان کارکنان یک سازمان است.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ عباس ابراهیمی مدیر منابع انسانی این شرکت درباره اقدامات انجام شده در حوزه ورزش در شرکت گاز استان البرز بیان کرد: نگهداشت و بالا بردن روحیه و تزریق شادی و نشاط میان کارکنان در هر سازمان از مهم ترین مولفه هایی است که مدیران باید به آن توجه کنند و در شرکت گاز استان البرز نیز این هدف از طریق ورزش در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده برای کارکنان شرکت گاز استان البرز سالن ورزشی در رشته های بدمینتون، والیبال، شنا، آمادگی جسمانی، فوتسال پیش بینی و برنامه ریزی شده و همکاران هفته ای دو روز تمرینات ورزشی ار انجام می دهند.

مدیر منابع انسانی شرکت گاز استان البرز مطرح کرد: برای حفظ روحیه رقابت جویی میان همکاران، کارکنان شرکت گاز استان البرز در قالب رقابت های کارکنان دستگاه های اجرایی در شهرستان کرج با کارکنان سایر ادارات که از 20 دی تا 5 بهمن در سطح شهرستان و از 10 بهمن تا 17 بهمن در سطح استان برگزار شد.

ابراهیمی با بیان اینکه نجمه ضیایی در رشته شنا توانست در این رقابت ها حائز رتبه برتر شود، خاطر نشان کرد: در این رقابت ها تیم آمادگی جسمانی این شرکت متشکل از خانم ها سمیه سلیمان فلاح، نجمه ضیایی، نیلوفر حاج حسن، الهام بی باک، سمیه سادات حبیبی امین و محبوبه جمالیان موفق به کسب رتبه برتر استان شدند.

وی ادامه داد: در رشته شنا نیز تیم این شرکت متشکل از حمیدرضا کریمیان، مجید افخمی، سهیل کریم خواه، روح الله خلج و عباس ابراهیمی توانستند رتبه برتر تیمی را کسب کرده و کریمیان توانست با کسب حد نصاب به مرحله کشوری راه پیدا کند.

مدیر منابع انسانی شرکت گاز استان البرز مطرح کرد: تیم آمادگی جسمانی آقایان شرکت گاز استان البرز متشکل از محمد بردبار، محمد حسین افخمی، محد اردو؛ میثم افخمی، احمد افخمی و اشکان گلچین نیز در رقابت های کارکنان دستگاه اجرایی حضور پیدا کرده و مقام سوم تیمی را کسب کردند.

ابراهیمی درباره تیم تنیس روی میز بانوان شرکت گاز استان البرز که در رقابت های کارکنان دستگاه های اجرایی حضور پیدا کرده بودند و توانستند رتبه سوم تیمی را کسب کنند، اظهار کرد: این تیم متشکل از خانم ها افسر زنگنه، الهام حسینی و نرگس رنجبر بود که به کسب این موفقیت نائل شدند.

وی اضافه کرد: تیم تنیس روی میز آقایان هم متشکل از عباس یاراحمدی، وحید رامک، علی اکبر حاتمی کاظمی و اکبر اخوت هم توانستند از نظر تیمی رتبه سوم را کسب کنند.

این مسئول در مورد تجهیز سالن ورزشی شرکت گاز استان البرز نیز اظهار کرد: در ساختمان شهید سلیمانی این شرکت، سالن برای تمرین ورزشی کارکنان در حال تجهیز است، مضاف بر این، قبل از تکمیل این سالن، برای ارزیابی کارکنان مسابقات ورزشی دهه فجر برای همه همکاران در سطح شرکت برگزار می شود.

مدیر منابع انسانی شرکت گاز استان البرز با بیان قدردانی از مسئول امور ورزش که تست ورزش از همه همکاران گرفته است، اضافه کرد: همکاری برای توسعه ورزش در خارج از اداره و قدردانی از فرزندان همکار که در المپیادهای ورزشی مقام کسب کرده اند از دیگر اقدامات انجام شده در این واحد است.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا