گاز

پروژه گازرسانی به منطقه خوشه 142 ساوجبلاغ به پایان رسید

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز از اتمام گازرسانی به منطقه صنعتی خوشه 142 ساوجبلاغ با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش دیده بان انرژی و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز؛ سید رضا غفاریان مدیر عامل این شرکت با بیان اینکه پروژه گازرسانی به منطقه صنعتی خوشه 142 با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال در روز جمعه یکم اردیبهشت 1402 به پایان رسیده، اعلام کرد: این پروژه از سال 98 آغاز شده بود که بنا به دلایل مختلف ناتمام باقی مانده بود که در روز جمعه یکم اردیبهشت 1402 به پایان رسید.

وی ادامه داد: در منطقه صنعتی خوشه 142 ساوجبلاغ واحدهای صنعتی متعدد خرد و کلان فعالیت دارند که واحدهای کلان به حدود 10 واحدهای صنعتی رسیده و واحدهای خرد هم شامل گلخانه های متعدد در این منطقه است.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز خاطر نشان کرد: برای تکمیل این پروژه 5 کیلومتر شبکه گذاری شده و بنا بر درخواست واحدهای صنعتی در این منطقه سه ایستگاه طراحی و احداث شده است.

غفاریان اضافه کرد: علاوه بر سه ایستگاه یاد شده برای تقلیل فشار گاز در این منطقه یک ایستگاه 10 هزار متر مکعبی نیز طراحی و ساخته شده است.

وی با بیان اینکه شعار« سالی به یاد ماندنی در گازرسانی جهادی به روستاها» در استان البرز در سال 1402 استمرار دارد، تاکید کرد: هزینه ریالی این پروژه حدود 6 میلیارد ریال بوده و ما در ارائه خدمت به مردم در استان البرز محدود به زمان نبوده و نیستیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز از واحدهای صنعتی در این خوشه صنعتی درخواست نمود تا به سرعت اقدامات اشتراک را انجام دهند تا نتیجه تلاش های شرکت گاز با تسریع در ارائه خدمات به بار بنشیند.

گزارش تصویری این برنامه را اینجا مشاهده کنید.

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

دکمه بازگشت به بالا